• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

باید به سمت بومی گزینی در والیبال برویم/ کلنگ زنی یک باب فرهنگسرا در منطقه کشتارگاه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

باید به سمت بومی گزینی در والیبال برویم/ کلنگ زنی یک باب فرهنگسرا در منطقه کشتارگاه

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، گلشن نوروزی در جلسه هفتگی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: حمایت از مقوله ورزش و نشاط اجتماعی وظیفه مدیریت شهری است.
وی با اشاره به تیم داری شهرداری ارومیه در حوزه والیبال افزود: نباید تحت هر شرایطی حتما بومی گزینی کرد بلکه بازیکنان حرفه ای جذب شوند اما در کنار آن استعدادیابی شده و این استعدادها برای سالهای آینده رشد و پرورش داده شوند.
   رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: بومی گزینی و پرورش بازیکنان حرفه ای در سطح شهر ارومیه باید مورد توجه ویژه قرار گرفته و در خصوص آن باید بلندمدت برنامه ریزی کرد.
نوروزی تصریح کرد: طبق اساسنامه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه باید به سمت بومی گزینی در والیبال برویم اما در شرایط فعلی مخالف غیربومی ها نیز نیستیم و امیدواریم استعداد جوانان شهر به عنوان آینده های والیبال کشف و مورد توجه قرار گیرد.
وی همچنین خواستار توجه به سایر رشته های ورزشی نیز شد و ادامه داد: عدالت در توجه به رشته های ورزشی وجود ندارد و باید در سایر حوزه ها نیز برنامه ریزی و به طور جدی ورود شود.
نوروزی مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه را قابل تحسین عنوان و بر حمایت از تیم والیبال شهرداری تأکید کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان بر احداث فرهنگسراها در مناطق کمتربرخوردار شهر تأکید و یادآور شد: احداث یک باب فرهنگسرا در منطقه کوی سالار مورد توجه قرار گیرد و موقعیت آن به نحوی باشد که خیابانهای رشادت، سالار و لاله را پوشش دهد.

نوروزی با انتقاد از نبود امکانات فرهنگی در این مناطق تصریح کرد: متاسفانه هیچگونه امکانات فرهنگی در این مناطق نداریم و با توجه به روند احداث دو باب مدرسه، وجود مسجد و پیش بینی یک باب فرهنگسرا در بودجه سال آینده در مجموع می توان ایجاد یک مجتمع فرهنگی را در آن نقطه شاهد باشیم.
وی همچنین بر احداث یک باب فرهنگسرا در منطقه کشتارگاه نیز تأکید کرد و افزود: در تلاشیم فرهنگسرایی در این منطقه احداث شود و در دهه فجر شاهد کلنگ زنی آن خواهیم بود.
رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد از وجود برخی مشکلات در تعدادی از فرهنگسراهای شهرداری، اختصاصاً خواستار رسیدگی به وضعیت پرسنلی فرهنگسرای حاجی پیرلوو تخصیص حداقل دو کارشناس به این فرهنگسرا در راستای مطالبات اهالی منطقه شد.

Print
224 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان