• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

با تعامل، برنامه های بازآفرینی شهری تحقق می یابد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

با تعامل، برنامه های بازآفرینی شهری تحقق می یابد

فرماندار شهرستان ارومیه :

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  رسول مقابلی در نشست ستاد باز آفرینی شهری که صبح امروز در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل یافت،  بیان کرد:  بر اساس مصوبه هیات وزیران ستاد ملی راهبردی احیاء،  نوسازی و توانمند سازی بافت فرسوده و ناکارآمد مصوب شد و بر اساس آن نیز ستاد بازآفرینی تشکیل یافت.
وی عنوان کرد:  در این راستا محله های مورد هدف جهت باز آفرینی شهری با هدف ارتقا زندگی شهروندی، احیاء هویت تاریخی شهر و تحقق مدیریت یکپارچه  شناسایی شد تا با انجام اقدامات جامع،  مشترک و بصورت متوازن برنامه ها  در حوزه باز آفرینی شهری تحقق یابد.
مقابلی با تاکید بر اینکه در حوزه باز آفرینی شهری  نباید بصورت جزیره ای عمل و باید وحدت رویه داشت، عنوان کرد:  با وحدت رویه و با بهره گیری از طرح های باز آفرینی، می توان طرح ها را تصویب و با دریافت اعتبارات ملی برای اجرای آنها، حوزه بازآفرینی را در سطح شهر پررنگ کرد.
وی با بیان اینکه باید به مقوله بازآفرینی در محله های مورد هدف نگاه ویژه شود، بیان کرد:  دستگاه های اجرایی ذیربط نیازها و برنامه ها خود در حوزه بازآفرینی را اعلام کنند تا با بررسی و تصویب آنها، اقدامات مشترک در این حوزه انجام شود.
فرماندار ارومیه به تشکیل جلسه ستاد بازآفرینی شهری طی هر ماه تاکید کرد و گفت:  اعضاء ستاد، اقدامات خود در حوزه بازآفرینی شهری را به شهرداری ارومیه گزارش دهند .
به گفته وی مردم از ما مطالبه دارند و حل آنها بر عهده ما است و باید در حوزه بازآفرینی در محله های مورد هدف با اجرای برنامه های مصوب شده پاسخگوی نیازهای شهروندان بود.

Print
296 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان