• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بخشایشی: ترغیب مردم به ورزش باید در راس برنامه ها باشد/ هر کدام از جوانان ارومیه می توانند یک سعید معروف دیگر باشند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بخشایشی: ترغیب مردم به ورزش باید در راس برنامه ها باشد/ هر کدام از جوانان ارومیه می توانند یک سعید معروف دیگر باشند

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه، حسین بخشایشی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار داشت: سیاست گذاری ورزش باید در سطح کلان اتفاق بیفتد تا بتواند آنطور که باید و شاید تاثیرگذار باشد.

وی افزود: بودجه که از طرف شورای شهر برای باشگاه فرهنگی ورزش شهرداری ارومیه  تعیین شده همانند سال قبل است هرچند که این بودجه صرفا برای والیبال نیست و برای تمامی ورزش در نظر گرفته شده است.

بخشایشی گفت: انتظارات مردم از مسئولین به عنوان شهر عاشقان والیبال این است که به این ورزش توجه بیشتری شود و یک تیم مقتدر در بالاترین سطح مسابقات کشور حضور پیدا کند، اما این به این معنای غافل ماندن از سایر شهرها نیست.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: در این چند سال اخیر در فوتبال خصوصا در بخش پایه حرکت های در خوری صورت گرفته است که یکی از آنها افتتاح مدرسه فوتبال است که باید در والیبال نیز این موضوع انجام بگیرد.

وی تصریح کرد: ورزش بیش از آنکه بودجه بخواهد یک برنامه ریزی دقیق می طلبد که این برنامه ریزی می تواند در کنار توجه به زیر ساختها با نخبه پروری همراه شود

وی  بابیان اینکه عقل سالم در بدن سالم است، تاکید کرد:  باید برنامه ریزیهای اصلی برای ترغیب جامعه به سمت و سوی ورزش صورت بگیرد.

بخشایشی با تاکید براینکه، ورزش خصوصا والیبال در ارومیه باید به صورت بنیادی دنبال شود، خاطر نشان کرد: ارومیه جوانان با استعداد زیادی در این عرصه دارد و  هر کدام از آنها می توانند یک سعید معروف دیگر باشند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه ورزش باید دور از مسائل سیاسی باشد، اظهار کرد: تلاش ما باید در راستای بهره بردن مردم و حتی مسئولین از سلامتی ونشاطی هست که ورزش ایجاد می کند.

Print
473 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان