• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برخورد شدید خودروی سواری با حفاظ روی پل یک مصدوم بر جای گذاشت
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برخورد شدید خودروی سواری با حفاظ روی پل یک مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 در ساعت 7:20 دقیقه صبح روز پنجشنبه، بی درنگ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه نیروهای آتش نشانی ایستگاه 2 را به محل حادثه واقع در کمربندی خاتم الانبیاء رهسپارکرد.
ابراهیم شاد قوشچی به نقل از محمد عباسی افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این ضمینه چنین اظهار داشت: یک دستگاه خودرو پراید در حال حرکت ناگهان از مسیر اصلی منحرف شد و به شدت با حفاظهای روی پل برخورد کرده بود که بر اثر آن راننده خودرو، مجروح و در داخل اتاقک این وسیله نقلیه محبوس مانده بود.
وی افزود: آتش نشانان به دو گروه تقسیم شده و گروه اول با قرار دادن علایم هشدار دهنده در مسیر اصلی قطع برق وجلوگیری از نشت بنزین این خودرو نسبت به ایمن کردن محل حادثه پرداخته و گروه دوم نیز با سرعت عمل و با استفاده از ست هیدرولیکی نجات مشغول بیرون آوردن راننده مصدوم ازداخل خودرو شدند.
وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان در یک عملیات سخت و نفس گیر موفق شدند در مدت زمان کوتاهی راننده گرفتار را از میان آهن های مچاله شده بیرون آورده و برای انجام معاینات پزشکی و انتقال به بیمارستان مصدوم را تحویل تکنسین های اوژانس حاضر در محل حادثه دادند. 
وی تصریح کرد: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی محیط و انتقال خودرو به حاشیه امن بزرگراه و تحویل محل حادثه به پلیس راهور به عملیات خود پایان دادند و به ایستگاه خود برگشتند.

Print
328 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان