• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برخی برای رسیدن به مقاصد سیاسی به اختلافات قومی دامن می زنند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برخی برای رسیدن به مقاصد سیاسی به اختلافات قومی دامن می زنند

به گزارش ارتباطات و بین الملل شهرداری ارومیه،  محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در برنامه شهریمیز رادیو آذربایجان بااشاره به جشنواره گلها همزمان با اعیاد شعبانیه در دهکده گردشگری چی چست به مدت 6 روز برگزار شد، افزود: این جشنواره با هدف شورو نشاط اجتماعی و معرفی گل و گیاه تولیدات شهرداری ارومیه  و بااجرای برنامه های فرهنگی و مناسبتی با استقبال خوب مردمی برگزار شد.

وی به ارائه خدمات رایگان به بازدید کنندگان از جشنواره گلها توسط ناوگان اتوبوسرانی شهردرای ارومیه اشاره کرد و گفت: به دلیل استقبال مردمی تمام پارکینگ های های تعبیه شده برای جشنواره پر شده و مردم در پارکینگ های شخصی و شانه های خاکی جاده خودروها را پارک می کردند.

شهردار ارومیه با اعلام اینکه شهرداری ارومیه زیرساخت های دهکده گردشگری چی چست را با رویکرد خانواده محوری آماده کرده ایم، ادامه داد: تلاش کرده امکانات دهکده جوری باشد که یک خانواده بتواند یک روز را در آنجا تفریح و سپری کند.

حضرت پور با بیان اینکه تجهیزات شهربازی ارومیه در حال نصب و تکمیل شدن است، اظهار داشت: امید است با احیای دریاچه ارومیه چی چست نیز بیش از پیش به رونق برسد.

شهردار ارومیه  همچنین از ایجاد المان های مختلف در مجموعه گردشگری چی چست و شهر ارومیه گفت و تاکید کرد: شهروندان در استفاده مناسب از زیرساخت ها و المان ها  که توسط پول خود مردم ساخته شده اهتمام جدی بورزند.

وی در ادامه به فرهنگ سازی در زمینه نگهداشت فضای شهری اشاره کرد و گفت: مسائل فرهنگی یکی از مهمترین موضوعات در توسعه شهری است.

حضرت پور با بیان شرایط قومی و فرهنگی و زبانی شهر ارومیه  تصریح کرد: هم گرایی قومی و مذهبی  رمز اصلی توسعه شهر ارومیه است.

و با انتقاد از برخی اظهارات در ناامن نمودن فضای ذهنی مردم  تصریح کرد: برخی برای رسیدن به مقاصد سیاسی به اختلافات قومی دامن می زنند.

شهرداری ارومیه با تاکید بر اینکه شهروند درجه یک و دو نداریم، و همه شهروندان برابرند و این نگاه از سیره پیامبر اکرم (ص) به ما رسیده افزود: امنیت کنونی ایران مدیون شهیدان از همه اقوام و مذاهب ایران است .

Print
463 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان