• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برد و باخت جزئی از ذات ورزش است، همواره اخلاق مدار باشید
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برد و باخت جزئی از ذات ورزش است، همواره اخلاق مدار باشید

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در گفتگو با اعضای تیم والیبال جوانان این‌ باشگاه:

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه، پیمان رضایی مدیرعامل این باشگاه به همراه محمدرضا تندروان سرمربی تیم والیبال بزرگسالان شهرداری، ظهر امروز پنجشنبه ۱۸ آذرماه با حضور در سالن غدیر  "محل تمرینات تیم والیبال جوانان باشگاه" از نزدیک نظاره گر تمرینات گروهی این تیم شدند.

در این حضور، مديرعامل باشگاه شهرداری با تاکید بر اینکه بازیکنان باید نظم و انضباط تیمی را کاملا به صورت حرفه ای رعایت کنند، افزود: این تیم، نماینده شهرعشاق والیبال است و بازیکنان یادشان باشد که پیراهن چه تیمی را بر تن کرده اند.
رضایی ادامه داد: برد و باخت جزئی از ذات ورزش است و همواره دوست دارم بازیکنان تیم شهرداری ارومیه در طول مسابقات اخلاق مدار باشند.
مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در پایان گفت: امیدوارم با ارائه بازی های منسجم و درخشان، بتوانید از حیثیت والیبال ارومیه با کسب نتایج مطلوب دفاع کنید.
در ادامه محمدرضا تندروان سرمربی تیم بزرگسالان شهرداری ارومیه در این حضور خطاب به بازیکنان تیم والیبال جوانان شهرداری گفت: کادرفنی تیم جوانان، سوابق ملی درخشانی دارند و بدون شک کادری والیبال بلد هستند.
تندروان ادامه داد: امیدوارم بازیکنان تیم جوانان شهرداری ارومیه در این مسابقات جسورانه ظاهر شوند و با کسب جایگاهی در خورشان والیبال ارومیه، ما نیز به استقبال بازیکنان و اعضای تیم برویم.
جواد محمد نژادی سرمربی تیم جوانان باشگاه از حمایت های مجموعه شهرداری از تیم های پایه تقدیر و تشکر کرد و افزود: خوشبختانه تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم و آماده حضور در این مسابقات هستیم.
سرمربی جوانان شهرداری در پایان گفت: امیدوارم تیمم در این رقابت ها عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

Print
264 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان