• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بهروری بیشتر از ناوگان ماشین آلات، تجهیزات ومعادن شهرداری ارومیه بهینه می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بهروری بیشتر از ناوگان ماشین آلات، تجهیزات ومعادن شهرداری ارومیه بهینه می شود

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  علی مرشدی،  معاون امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهری شهردار ارومیه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ ریزی در خصوص نحوه بهروری بهینه از ناوگان ماشین آلات و معادن و تجهیزات شهرداری ارومیه با بیان اینکه استفاده بهینه از امکانات موجود شهرداری یکی از اهداف از پیش تعیین شده این شهرداری است افزود:مدیریت هزینه ها و زمان و استفاده از نیروهای متخصص و مجرب می تواند در تعمیر و نگهداری ماشین آلات و استحصال مصالح از معادن نقش بسزایی را ایفا کند.

وی در ادامه بیان کرد:  نگاه واقع بینانه این معاونت بطور کلی در جهت اهداف شهرداری بطور متمرکز و به عنوان یک مجموعه است و این معاونت آمادگی خود را جهت ارائه خدمات عمرانی به شهروندان اعلام می دارد.

مناف زاده، معاون خدمات شهری شهردار ارومیه افزود: مدیریت بهره‌ وری لازم و مدیریت هزینه ها می تواند کمک مطلوبی را در جهت نوسازی ناوگان ماشین آلات و تولید کیفیت بالا در مصالح را داشته باشد.

معصومی، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه هم در این جلسه  اظهار کرد:ماشین آلات و معادن همواره نقش مهمی در نحوه اجرا، هزینه، زمان و سرعت تکمیل پروژه های عمرانی ایفا می کنند و به عنوان یکی از اصلی ترین منابع مهم پروژه در راستای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده است.

وی  گفت: مدیریت منسجم و کارآمد، ایجاد ساختار، ساماندهی منابع انسانی به همراه افزایش بهره‌وری می تواند هزینه را در این زمینه کاهش دهد.

Print
308 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان