• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

به توسعه زیر ساخت های حمل و نقل نگاه ویژه شود/ ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی  در سطح شهر
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

به توسعه زیر ساخت های حمل و نقل نگاه ویژه شود/ ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی در سطح شهر

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی :

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  آیدین رحمانی رضاییه  بیان کرد:  زندگی بشر با حمل و نقل گره خورده است و بی شک این مهم مهمترین بخش زنگی بشر را شامل می شود  لذا می طلبد که  برنامه ریزی مناسبی برای بهبود تسهیل حمل و نقل صورت بگیرد.

وی عنوان کرد:  علاوه بر نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی باید به توسعه زیر ساخت های حمل و نقل هم توجه ویژه کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به توسعه زیر ساخت ها در حوزه حمل و نقل  بیان کرد:  توسعه پایانه ها ی شهر از جمله زیر ساخت های توسعه ای است که  تدابیر وبژه انجام  گیرد که ترمینال شهری بصورت متمرکر توسعه یابد.

وی با اشاره به استفاده از حمل و نقل عمومی جهت کاهش ترافیک و آلودگی هوا، بیان کرد:  باید فرهنگ سازی لازم در استفاده شهروندان از حمل و نقل عمومی درسطح شهر صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی  گفت:  فرهنگسازی و تامین زیرساخت های ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله راهکارهای مهم برای تسهیل دسترسی مردم به ناوگان عمومی، کاهش مصرف سوخت، پاکیزگی هوا و مدیریت زمان است.

وی بیان کرد:  کارنامه درخشان ناوگان حمل و نقلی در زمان جنگ تحمیلی، سازندگی و تحریم و توسعه بیانگر نقش بسزای آن در هموار سازی سیاست های کشور است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی  بیان کرد:  با اصلاح قیمت بنزین شاهد کاهش ۱۸ درصدی مصرف بنزین در یکماه گذشته در استان هستیم و این امر به کاهش بار ترافیکی و آلودگی هوا کمک نموده است.

Print
246 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان