• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

در بخش ناوگان اتوبوس رانی شهری نتوانسته ایم آن که گونه که باید به سمت نوسازی حرکت کنیم
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

در بخش ناوگان اتوبوس رانی شهری نتوانسته ایم آن که گونه که باید به سمت نوسازی حرکت کنیم

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، حسین پناهی در مراسم گرامیداشت روز ملی حمل و نقل  در محل آمفی تئاتر سازمان فرهنگی  و ورزشی شهرداری،  اظهار کرد: ایثارگری ها تلاشگران این عرصه  به روز و هفته نیست بلکه تلاش های آنها  همیشه ماندگار و جاودان است.

وی بیان کرد:  اگرچه در بخش ناوگان حمل و نقل سبک چون تاکسی شاهد تغییرات و نوسازی ناوگان بوده ایم اما در بخش حمل و نقل عمومی سنگین چون اتوبوس های شهری نتوانسته ایم ان گونه که باید به سمت نوسازی حرکت کنیم  .

پناهی با اشاره به مصوبات شهری و مصوبات ملی، اظهار کرد: بر اساس قانون هوای پاک،  سالانه 50 درصد شهرداری و 50 درصد  دولت  نسبت به نوسازی ناوگان حمل و نقل عموم اقدام کند که در حال حاضر سالانه 5 درصد ناوگان حمل و نقل عمومی را توانسته ایم نو کنیم .

وی خاطر نشان کرد:   عدم نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی باعث افزیش ترافیک و آلودگی هوا شده و همچنین فشاری مضاعف بر دوش رانندگان بخش خصوصی و مدیریت شهری تحمیل می کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر اینکه حمل و نقل عمومی ویترین شهر است ، افزود:  در صورت عدم حرکت به سمن نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی با تبعاتی بسیاری درش هر دسته و پنجه نرم خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: مدیریت شهری در بودجه های سالانه برای حمایت ازرانندگان و توسعه و نوسازی ناوگان توجه ویزه دارد ولی باید این نگاه ها بیش از پیش پررنگ شود.

Print
315 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان