• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بیست و هفتمین نشست مدیران روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری  های کلانشهرهای کشور در مشهد برگزار می شود
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بیست و هفتمین نشست مدیران روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری های کلانشهرهای کشور در مشهد برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، مهدی رضوی‌کیا در این خصوص گفت: بیست و هفتمین نشست مدیران روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری های کلانشهرهای کشور با موضوع اصلی بهره‌گیری از فضای مجازی برای توسعه و بهبود زیست شهری توسط شهرداری‌ها، اطلاع‌رسانی، آگاهی بخشی و آموزش برگزار می‌شود.
وی افزود: این نشست به میزبانی شهرداری مشهد 28 و 29 مهرماه با حضور مدیران روابط عمومی شهرداری‌های کلانشهرهای کشور برگزار خواهد شد.
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد تصریح کرد: در این نشست مدیران روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری‌های تهران، مشهد، اصفهان، ارومیه، تبریز، شیراز، اهواز، زاهدان، قم، کرمانشاه، رشت، کرمان و همدان حضور دارند.
رضوی‌کیا با اشاره به برنامه‌های این نشست خاطرنشان کرد: در حاشیه بیست و هفتمین نشست مدیران روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری های کلانشهرهای کشور کارگروه تخصصیی امور بین‌الملل با عنوان چگونگی مذاکرات کاری و دیپلماتیک، تنظیم تفاهم‌نامه‌ها و موافقت‌نامه‌های همکاری دو جانبه و تعامل حوزه بین‌الملل با سایر دستگاه‌های دولتی و ارتباطات خارجی برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است، این نشست دوروزه فردا 28 مهرماه جاری با حضور شهردار مشهد، جمعی از مدیران شهری و مدیران روابط عمومی کلانشهرهای کشور در سالن شهدای شهرداری مشهد آغاز به کار خواهد کرد.

Print
640 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان