• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

لزوم اهمیت دادن روابط عمومی ها به تولید محتوای مناسب در شبکه های اجتماعی مورد
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

لزوم اهمیت دادن روابط عمومی ها به تولید محتوای مناسب در شبکه های اجتماعی مورد

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در افتتاحیه بیست و هفتمین نشست مدیران روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری کلانشهرهای کشور:

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، آرش ظفری در افتتاحیه  بیست و هفتمین نشست مدیران روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری کلانشهرهای کشور که در تالار شهدای شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها فروشنده خدمات شهر در مجامع بین‌المللی هستند به همین دلیل باید ضمن افزایش کیفیت کارها، استانداردسازی خدمات را دنبال کنیم.
وی با تاکید براینکه نیازمند تجهیز خود به امکانات و دانش روز هستیم، بیان کرد: روابط عمومی‌ها مفهوم جدیدی هستند و باید برای برقراری ارتباط موثر، راه‌های آن را جست.
معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران به خدمات مطلوب فرهنگی که از سوی شهرداری مشهد به زائران و مسافران ارایه می‌شود، اشاره کرد و بر ضرورت همکاری روابط عمومی شهرداری‌های کل کشور با مشهد به منظور انسجام در ارایه خدمات فرهنگی و گردشگری تاکید کرد.
ظفری بحث استفاده از فضای مجازی را مورد توجه قرار داد و افزود: تنها بحث حضور در شبکه‌های اجتماعی مطرح نیست، بلکه پاسخگویی مناسب، معرفی خدمات و ارایه محتوای مناسب نیز باید مورد توجه روابط عمومی‌ها قرار گیرد.
وی ادامه داد: اگر از این ظرفیت غافل بمانیم، نمی‌توانیم خدماتمان را ارایه کنیم و از این بستر مناسب برای اطلاع‌رسانی بهره بگیریم.
Print
537 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان