• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ضرورت تقویت توانمندی‌ روابط عمومی‌ها به منظور معرفی کلانشهرهای کشور
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ضرورت تقویت توانمندی‌ روابط عمومی‌ها به منظور معرفی کلانشهرهای کشور

به گزارش روابط عمومی  شهرداری ارومیه، مهدی رضوی‌کیا صبح در افتتاحیه بیست و هفتمین نشست مدیران روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری کلانشهرهای کشور که در تالار شهدای شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت آگاهانه زائر و مسافر در مشهد بخشی از توانمندی موجود در مشهد است. اما برخی مواقع مقهور فضاسازی غربی‌ها شده و توانمندی‌ها را فراموش می‌کنیم. در حالی‌که نباید به سادگی از کنار آن گذشت. توانمندی وجود دارد اما باید آن را افزایش داد و برنامه‌ریزی کرد.
وی با اشاره به اینکه این نشست با شعار «کلانشهرهای ایران، پایتخت بین‌المللی» طی دو روز در مشهد آغاز به کار کرده است، افزود: مشهد در سال 2017 به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام انتخاب شده و شهر تبریز در سال 2018 به عنوان قطب گردشگری و شهر اصفهان نیز در حوزه صنایع دستی انتخاب شده‌اند. 
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد ابراز امیدواری کرد: سایر کلانشهرها نیز با قابلیت‌هایی که دارند، این عناوین را دریافت کنند. 
رضوی‌کیا با اشاره به میزبانی مشهد در سال 2017، عنوان کرد: مشهد فرصت دارد با استفاده از ابزارهای خود، توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایش را برای مسلمانان و جهانیان عرضه کند و خود را به دنیا بشناساند و از مواهب آن بهره ببرد.
وی خاطر نشان کرد: در این مدت حضور گردشگران خارجی در مشهد افزایش خواهد یافت و باید بتوانیم بهره وافی را ببریم. این امر محقق نمی‌شود، مگر اینکه از ابزار رسانه برای معرفی شهر استفاده شود.
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد مشهد با اشاره به اینکه مشهد سالانه 30 میلیون زائر و مسافر را میزبانی می‌کند، گفت: 3 میلیون نفر آن را زائران خارجی تشکیل می‌دهد که تا سال 1404 به مرز 50 میلیون مسافر خواهد رسید.
رضوی‌کیا عنوان کرد: 7 میلیون زائر و مسافر در نوروز امسال به مشهد مقدس آمدند و با وجود تمرکز در یک محدوده 300 هکتاری، هیچ حادثه‌ای رخ نداد. اما در فاجعه منا شاید بودیم 2 میلیون زائر خانه خدا قربانی بی‌تدبیری آل سعود شدند. در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و اربعین خدمت‌رسانی به صورت 3 شیفته انجام می‌شود و مدیریت کردن جمعیت نیازمند دقت نظر و توجه است.
وی خاطرنشان کرد: اگر نگاهی به ظرفیت‌ کلان‌شهرهای خودمان بیندازیم، متوجه می‌شویم ظرفیت‌های بسیاری داریم که آن‌ها را ندیده گرفتیم.
Print
593 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان