• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تأمین فضای آموزشی برای منطقه محمدآباد در اولویت باشد/ وجود مشکلات عدیده در تمامی مناطق تازه وارد شده به محدوده شهری/ اراضی مورد نیاز برای توسعه فضای سبز در محمدآباد وجود دارد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تأمین فضای آموزشی برای منطقه محمدآباد در اولویت باشد/ وجود مشکلات عدیده در تمامی مناطق تازه وارد شده به محدوده شهری/ اراضی مورد نیاز برای توسعه فضای سبز در محمدآباد وجود دارد

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور در مسجد چهارده معصوم منطقه محمدآباد اظهار کرد: کلا در مناطقی که بعدا وارد محدوده شهری شده اند با مشکل روبرو هستیم.
وی افزود: نبود مدرسه در منطقه محمدآباد یکی از مهمترین مشکلات این منطقه است و باید در این راستا شهرداری، اوقاف و مسکن و شهرسازی زمین مورد نیاز را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تأمین فضای آموزشی مورد نیاز برای فرزندان اهالی منطقه محمدآباد از وظایف مسئولان و متولیان امر است چرا که دانش آموزان این منطقه با مشکلات فراوانی جهت تردد به سایر محلات و مناطق و حتی روستاهای اطراف روبرو هستند.
خلیل پور تصریح کرد: ضروری است با توجه به اراضی موجود در اطراف محله شهرداری نسبت به ایجاد فضای سبز اقدام کند.
وی ادامه داد: رسیدگی به وضعیت سلامتی منطقه در راستای احداث خانه بهداشت باید از سوی اوقاف و شهرداری حل شود.
خلیل پور خواستار جمع آوری سگ های ولگرد موجود در منطقه شد و تصریح کرد: مشکل سگ های ولگرد در تمامی محلات ارومیه وجود دارد اما در حاشیه شهر این موضوع حادتر است.
وی مدیریت برای حل سریع موضوعاتی همچون نامگذاری معابر، آب و فاضلاب شهری، سرعتگیر و برخورد با اراذل و اوباش را از موضوعات مهم و مطالبات اهالی منطقه عنوان کرد.
خلیل پور رسیدگی به مشکلات محلات محروم و کم برخوردار را از اولویت های شورای ششم برشمرد و اظهار کرد: در تلاشیم تا با حداکثر توان و تا حد امکان مشکلات محلات کم برخوردار را احصا و با کمک دستگاههای اجرایی متولی مربوطه حل کنیم.

وی تأکید کرد: در این راستا بدهی های شهروندان را بدون بهره تقسیط ده ساله کرده ایم تا شهروندان ساکن در مناطق حاشیه شهر تحت فشار اقتصادی نباشند.

Print
339 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان