• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ساخت فضاهای آموزشی، بهداشتی و سبز در محمدآباد با مصالحه و از طریق ماده ۱۰۱ پیگیری می شود/ آغاز نامگذاری معابر محمدآباد با اولویت شهدا محله
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ساخت فضاهای آموزشی، بهداشتی و سبز در محمدآباد با مصالحه و از طریق ماده ۱۰۱ پیگیری می شود/ آغاز نامگذاری معابر محمدآباد با اولویت شهدا محله

شهردار ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، حسین مهدی زاده با حضور در مسجد چهارده معصوم محله محمدآباد جهت بررسی و رفع مشکلات محله و  شهروندان ساکن آن اظهار کرد: کاربری های فضای سبز، آموزشی و بهداشتی در  محمدآباد وجود دارد و می توان با مصالحه از طریق ماده ۱۰۱ نسبت به ایجاد فضاهای مذکور اقدام کرد.
وی با بیان اینکه محله محمد آباد در گذشته جز محدوده شهری نبود، افزود:  در حال حاضر جدول کشی کانال های آبهای سطحی باید به سمت نهرهای عمومی خارج از شهر هدایت شود.
به گفته مهدی زاده نامگذاری معابر محله و اختصاص پلاک به منازل شهروندان ساکن آن از سوی شهرداری پیگیری و به زودی با اولویت نام شهدا، معابر این محله نام گذاری می شود. 
وی با اشاره به یکی از  مطالبات اهالی ساکن و نصب سرعت گیر ادامه داد: نصب هرگونه سرعت گیر و سایر علائم راهنمایی و رانندگی و یا تجهیزات ترافیکی با مجوز شورای ترافیک امکان پذیر است و از طرفی با توجه به معابر منطقه حتی شهرداری نیز پیشنهاد دهد مورد موافقت قرار نمی گیرد.
مهدی زاده تصریح کرد: در تلاشیم که در مناطق حاشیه شهر در بحث جرایم و عوارض، واریز به صورت یک پنجم در ابتدا و تقسیط ده ساله در واریز مطالبات شهرداری، از شهروندان را شاهد باشیم.

Print
243 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان