• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تاکید شهردار ارومیه بر لزوم ارتباط مدیران با مردم
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تاکید شهردار ارومیه بر لزوم ارتباط مدیران با مردم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و امور بین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در برنامه رادیوئی شهریمیز با اشاره به بارش برف در ارومیه گفت: امروز صبح پیرو گزارش شهروندان از مناطق صعب العبور همچون شهرک اندیشه و مناطق دیگر بازدید کر دم و دستورات لازم برای رسیدگی به مشکلات شهروندان صادر شد.

حضرت پور با اعلام اینکه از اواخر امشب دمای هوا در ارومیه 10 الی 15 کاهش می یابداز شهروندان خواست موارد ایمنی را رعایت کنند، افزود: تمام دستگاه های خدمات رسان ارومیه ازشروع بارشها در آماده باش هستند و تدابیر لارم در این زمینه صورت گرفته است.

وی در ادامه به راههای ارتباطی شهرداری ارومیه با شهروندان اشاره کرد و افزود: شهروندان از طریق سامانه شبانه روزی 137، سامانه هوشمند 3000441137و کانال تلگرامی شهرداری @urmia_municipality  در ارتباط باشند و موضوعات شهری را برای رسیدگی ارسال کنند و به محل کار من در ساختمان ایالت مراجعه کنند.

حضرت پور در ادامه بر لزوم ارتباط مدیران با مردم تاکید کرد: مدیران در صورت ارتباط دائمی با مردم می توانند در جریان خیلی از موضوعات و مشکلات مهم قرار بگیرند و شناخت کامل تری از شرایط داشته باشند.

شهردار ارومیه با بیان اینکه اولویت بودجه 97 شهرداری ارومیه با پروژه های در حال اتمام است، گفت: در تلاشیم پروژه تقاطع چهارسطح آذربایجان، پارک سلامت و پروژه یادمان شهید باکری در سال 97 پایان یابد.

Print
441 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان