• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تجلیل از رابطین IT واحدهای تابعه شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تجلیل از رابطین IT واحدهای تابعه شهرداری ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در مراسم تجلیل از رابطین IT در زیر مجموعه های  شهرداری  با تاکید بر اینکه بحث ارتباطات وفن آوری اطلاعات  جزو ضروریات  زندگی است، بیان کرد: ارتباطات وفن آوری اطلاعات  در زندگی روزمره انسان ها فواید و معایب بسیاری دارد ولی در مجموع در دنیای امروزی استفاده از آن یک ظرفیت مهم به حساب می آید.

وی با اشاره به افق 1404 شهر ارومیه، عنوان  کرد:  شهر ارومیه در افق 1404  به یک شهر پاک و سالم و مجهز به حمل و نقل ریلی تبدیل خواهد که برای تحقق این مهم باید شهر ارومیه به فن آوری اطلاعات مجهز شود .

حضرت پور افزود: اکنون شهرداری ارومیه به سمت مجهز شدن به فن آوری اطلاعات حرکت کرده و این مهم با تاخیر شروع شده که علت تاخیر آن نبود امکانات زیر ساختی بود.

وی ابرازکرد: متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم افتتاحیه ی مناسبی برای پروژه هایی انجام یافته در حوزه فن آوری اطلاعات شهراری ارومیه برگزار نماییم.

شهردار ارومیه با اشاره به ممیزی  220  هزار واحد مسکونی  در شهر ارومیه ، بیان کرد:  این مهم در زیر سایه فعالیت ها و تلاش های کارشناسان حوزه فن آوری و اطلاعت شهرداری ارومیه حاصل شده است.

وی افزود:  برای رسیدن به درآمد پایدار در شهرداری ها  باید شهرداری ها به فن آوری اطلاعات  مجهز شود.

معاون برنامه ریزی شهردار ارومیه در مراسم تجلیل از رابطین IT در زیر مجموعه های  شهرداری  با اشاره به افق 5 ساله حوزه فن آوری اطلاعات  در شهرداری ارومیه ، بیان کرد:  افق 5 ساله در 7 محور از آموزش شهروندی  تا کارکنان شهرداری ارومیه  را شامل خواهد شد.

صادق حسین دوستی اجرای فازاول شهروند  الکترونیک  از سال 91 تا 93 ، راه اندازی  سیستم یکپارچه شهر سازی،  راه اندازی خدمات اداری  وب  و ثبت آمار و عملکرد  واحد های تابعه شهرداری  را از عمده فعالیت های  سازمان آمار و فن آوری اطلاعات شهرداری ارومیه عنوان کرد.

مدیر عامل سازمان آمارو فن آوری اطلاعات شهرداری ارومیه نیز درمراسم تجلیل رابطین IT،  اظهار کرد:  اکنون شهرداری ارومیه در جهت تحقق شهرالکترونیک با اتخاذ برنامه های کارآمد و جدید گام برداشته است .

یاسراسد پور با اشاره به اجرای فاز دوم شهروند الکترونیک ، بیان کرد:  فازدوم شهروند الکترونیک  با اجرا در 42 شهر استان آذربایجان غربی به صورت یکپارچه از مرداد سال جاری آغاز خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد:  شهرداری ارومیه در سال 93 موفق به کسب رتبه برتر شهرداری الکترونیک در نمایشگاه دستاورد های شهرداریهای سراسر کشورشده و اکنون نیز در پی افزایش  ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان جهت نیل به شهرداری و شهر الکترونیک می باشد.






Print
1203 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان