• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مراسم تودیع ومعارفه مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی و مدیریت دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری ارومیه برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مراسم تودیع ومعارفه مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی و مدیریت دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری ارومیه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ در این مراسم از زحمات ابراهیم خلیل رضائیه مدیر عامل سابق سازمان فرهنگی ورزشی و محمد حاذقی رییس سابق دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری ارومیه توسط  شهردار ارومیه، محمد حضرت پور قدردانی و تشکر شد.

محمد حضرت پور، شهردار ارومیه درمراسم تودیع و معارفه با اشاره به دانشگاه جامع علمی و کاربردی شهرداری ارومیه، بیان کرد: باید اقدامات لازم انجام شود تا دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری ارومیه همسان دانشگاه‌های برتر فعالیت داشته باشد.

وی با بیان اینکه یک پنجم بودجه شهرداری ارومیه مربوط  به امورات فرهنگی است، گفت: باید فرهنگ‌های بومی و محلی بیش از پیش مد نظر قرار گیرد و ترویج فرهنگ پهلوانی در دستور کار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه قرار گیرد.

شهردار ارومیه با بیان اینکه درکنار توسعه کارهای فرهنگی باید فرهنگ پهلوانی در تمام ابعاد ترسیم و اجرایی شود، خاطرنشان کرد:  بزرگ‌ ترین دغدغه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه باید ترویج فرهنگ‌های اصیل و پیاده‌سازی آن در جامعه باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید تلفیق فرهنگ پهلوانی و دانشگاهی مدنظر قرار گیرد، عنوان کرد: در صورتی ‌که باورها و ارزش‌های غنی ایرانی و اسلامی در جامعه پیاده‌ سازی شود بسیاری از مشکلات پیش رو حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز سازمان فرهنگی شهرداری ارومیه به عنوان محوری‌ ترین سازمان فرهنگی در ارومیه مطرح است، گفت: 10 فرهنگسرا با رویکردهای فرهنگی در ارومیه فعالیت می‌کند و در حوزه ورزش حدود 3 هزار و 500 نفر از جوانان شهر ارومیه از برنامه‌های ورزشی و فرهنگی شهرداری ارومیه بهره‌مند شده‌اند.







 

Print
798 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان