• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تجلیل شهردار ارومیه از دوچرخه سواران سفیران صلح و دوستی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تجلیل شهردار ارومیه از دوچرخه سواران سفیران صلح و دوستی

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ با حضور دوچرخه سواران جهانگرد اردبیلی که با شعار سفیران صلح و حافظان طبیعت و محیط زیست و حامیان مدافعان سلامت؛ تور ایرانگردی خود را آغاز کرده و امروز به شهر ارومیه مرکز استان آذربایجان‌غربی رسیده بودند طی مراسم نمادین در محل یادمان شهدای مدافع سلامت واقع در تقاطع میدان حدفاصل خیابان راهنمایی و خیابان مدیریت، یکبار دیگر از خدمات پرستاران، پزشکان و کادر درمان بیمارستانهای ارومیه قدردانی و تجلیل شد.

در این مراسم که با حضور دکتر حسین مهدی زاده شهردار ارومیه، مناف‌زاده معاون خدمات شهری شهرداری، محمد نقی‌پور سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، شایگان رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و مدیران فرهنگسراهای دوازده‌گانه برگزار شد، با کاشت نهال به نیت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای مدافع سلامت کشور و استان؛ به مقام شامخ شهدای مدافع سلامت کشور و استان آذربایجان‌غربی ادای احترام شد.

دکتر مهدی زاده شهردار ارومیه در بخشی از این مراسم نمادین، طی سخنانی؛ ایثار، فداکاری و ازجان‌گذشتگی و زحمات کادر درمان کشور و استان آذربایجان غربی در مقابله با بیماری کرونا را فوق‌العاده ارزشمند برشمرد و عزم و اراده خلل‌ناپذیر پرستاران در حفظ و تامین و تضمین سلامت جامعه در دوران و شرایط سخت کرونایی تحسین‌برانگیز عنوان کرد.

در خاتمه این مراسم شهردار ارومیه با اهدای لوح سپاس به این دو دوچرخه سوار جهانگرد اردبیلی از این حرکت فرهنگی و ورزشی آنان قدردانی و تجلیل کرد.

گفته می‌شود در تور ایرانگردی این دو دوچرخه‌سوار جهانگرد اردبیلی تعداد ۱۴۰۰ اصله نهال در  شهرهای سرتاسر کشور غَرس خواهد شد.

Print
290 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان