• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

توسعه پایدار شهری بدون پژوهش و مطالعات بنیادی و کاربردی امکانپذیر نیست
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

توسعه پایدار شهری بدون پژوهش و مطالعات بنیادی و کاربردی امکانپذیر نیست

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با تبریک هفته پژوهش و ضرورت اهمیت ویژه به این حوزه در مدیریت شهری برای حل و رفع مشکلات و معضلات موجود اظهار کرد: پژوهش بهترین راه برای توسعه علم و دانش و گشودن پنجره های جدید برای حل مشکلات است.

وی افزود: توسعه پایدار شهری بدون پژوهش و مطالعات بنیادی و کاربردی امکانپذیر نیست و اهمیت موضوع پژوهش در این راستا باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: پیچیدگی مشکلات و موضوعات شهری باید با استفاده از علم و دانش پژوهشگران قابلیت حل شدن دارند و  استفاده از ظرفیت تحقیق و پزوهش منجر به گشایش مشکلات خواهد شد.

خلیل پور باورمندی به موضوع پژوهش در مدیریت شهری را اساسی ترین دغدغه شورای شهر دانست و ادامه داد: مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر یکی از ظرفیت های مناسب برای بهره مندی مدیریت شهری از نظرات و دیدگاه های تخصصی پژوهشگران در تمامی زمینه های موردنیاز شهرداری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ترافیک شهری و ضرورت وجود پارکینگ در تمامی اماکن مسکونی و تجاری، تصریح کرد: نهادینه شدن و ضرورت وجود پارکینگ در اماکن مسکونی و تجاری و الزام آور بودن این موضوع، نیازمند اعمال سیاست های کشوری برای تأمین پارکینگ مناسب است.

خلیل پور همچنین با اشاره به موضوعات مطرح شده در صحن علنی شورای شهر یادآور شد: بررسی نامه های مردمی در کمیسیون ها و مطرح کردن آن در صحن علنی باید در اولویت رسیدگی باشد.

وی خواستار شفافیت کامل در تمامی امور مرتبط با مدیریت شهری شده و ادامه داد: تمامی پرداختی های کارکنان شهرداری با تمامی جزئیات باید به شورای شهر گزارش و ارسال شود.

خلیل پور در این راستا تأکید کرد: تمامی قراردادهای بسته شده به دقت در شورای شهر و کمیسیون های تخصصی مورد بررسی قرار گرفته و  به موارد حسابرسی به طور ویژه باید نگاه شود.

Print
281 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان