• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

فرهنگسراها نسبت به برگزاری کلاس های تقویتی درسی اقدام کنند/ ضرورت برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی با هدف افزایش نشاط در جامعه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

فرهنگسراها نسبت به برگزاری کلاس های تقویتی درسی اقدام کنند/ ضرورت برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی با هدف افزایش نشاط در جامعه

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، گلشن نوروزی در نشست امروز کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر به اثرات منفی استفاده مفرط و نادرست برخی از جوانان و دانش آموزان از فضای مجازی اشاره کرد و گفت: بیکاری روحیه جوانان را افسرده کرده و حتی اگر کار هم باشد برخی از جوانان دوست ندارند سراغ آن بروند و در عوض ساعتها وقتشان را در فضای مجازی تلف می کنند که نتیجه آن هم بیماری و افسردگی است.

 وی افزود: احساس می شود دیگر نشاطی در جامعه وجود ندارد بویژه در بین بانوان و اگر این روند ادامه پیدا کند نسل آینده ما نسلی افسرده و بیمار خواهد بود.

 رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز پیشنهاد کرد برای ایجاد روحیه امید و تزریق نشاط در جامعه دستکم در دو نقطه از شهر هر دو هفته یکبار همایش پیاده روی خانوادگی برگزار شود.

 وی ادامه داد: ما منتخب مردم هستیم و وقتی دغدغه های مردم را طرح می کنیم برخی ها ناراحت می شوند و هنگامی که در مقابل خواسته های آنها "نه" بگوییم می روند و تبلیغات منفی می کنند.

نوروزی با ابراز نگرانی از احتمال بیسوادی دانش آموزان مقطع ابتدایی بخاطر آموزش مجازی تأکید کرد که فرهنگسراها می توانند با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی نسبت به تشکیل کلاس های تقویتی برای دانش آموزان اقدام کنند.

وی همچنین به موضوع از دسترس خارج شدن سرویس های بهداشتی مساجد برای عموم هم اشاره کرد و گفت: از آنجایی که شهرداری در کار ساخت سرویس های بهداشتی مساجد مشارکت دارد بنابراین نباید درب آنها به روی مردم بسته باشد و مردم بویژه بانون از این موضوع گلایه مند هستند.

 نوروزی عنوان کرد:  زیبنده نیست که از مردم برای استفاده از سرویس های بهداشتی عمومی هزینه دریافت شود.

 وی درباره خطر از بین رفتن یا کمرنگ شدن هنر تئاتر در ارومیه هم هشدار داد و گفت: نباید اجازه دهیم تئاتر بیش از این آسیب ببیند و از بین برود.

 رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد از برخی هزینه هایی که در فرهنگسراها در گذشته بدون در نظر گرفتن خروجی ها انجام شد، خاطرنشان کرد: مواردی داشتیم که فرهنگسراها بدون اطلاع شورا و شهرداری هزینه هایی کردند که خروجی نداشته است در حالیکه سقف و محل کمک های مالی باید بر اساس شیوه نامه ها مشخص شود.

Print
352 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان