• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تجلیل و تقدیر از سرپرست شهرداری ارومیه بمناسبت روز شهردار
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تجلیل و تقدیر از سرپرست شهرداری ارومیه بمناسبت روز شهردار

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه , رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر ارومیه به همراه شهرداران مناطق , مدیران و معاونین سازمانهای تابعه شهرداری با حضور در سالن جلسات ساختمان شهرداری مرکزی از غلامرضا عدل دوست سرپرست این مجموعه بمناسبت روز شهردار تقدیر و تجلیل بعمل آوردند.
عدل دوست ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این مراسم , مجموعه مدیریت شهرداری را زنجیره ای مثال زد که با همدلی و هماهنگی در راستای خدمات رسانی به شهروندان می توانند بزرگترین چالش ها را از میان بردارند و همچنین خاطرنشان کرد اگر حلقه ای از این زنجیر جدا شود لطمه بزرگی به سرمایه های اصلی ما که شهروندان باشند می زند.
سرپرست شهرداری ارومیه با اشاره به ارتباط مستقیم این مجموعه با زندگی مردم , رمز موفقیت در جلب رضایت شهروندان را در دو موضوع اصلی شفافیت خادمین شهرداری با ارباب رجوع و مکانیزه کردن مسائل شهرسازی دانست و تصریح کرد : اگر شهروندان مطمئن شوند که امورات و کارها روی یک سیستم منظم و هدفمند اجرا می شود و این سیستم با همه شفاف است بالطبع مشارکت خود با شهرداری را زیاد می کنند.
اهدا لوح تقدیر از سوی شورای اسلامی شهر ارومیه به منظور خدمت صادقانه عدل دوست و تلاش مجدانه وی در راستای حل مشکلات شهروندان و پرداخت حق و حقوق پیمانکاران و کارکنان شهرداری قبل از آغاز سال نو ,  پایانبخش این مراسم بود.

Print
248 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان