• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تجهیز مبلمان شهری ساختمان جدید پلاسکو با تولیدات کارخانه ایمن بتن شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تجهیز مبلمان شهری ساختمان جدید پلاسکو با تولیدات کارخانه ایمن بتن شهرداری ارومیه

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  علی معصومی با اشاره به  تجهیز مبلمان شهری ساختمان پلاسکو با تولیدات کارخانه ایمن بتن شهرداری، بیان کرد:  در راستای ایجاد جلوه های بصری مناسب و ضرورت افزایش ارائه خدمات به شهروندان در فضای عمومی شهر، پس از هماهنگی ها و تعاملات بعمل آمده مراحل تولید و نصب سری جدید مبلمان شهری جهت نصب در مقابل ساختمان پلاسکو در دستور کار این سازمان قرار گرفت.
وی عنوان کرد: مبلمان های شهری تولید شده با هدف ارتقاء سطح کیفی و کمی زندگی شهرنشینی در اختیار شهروندان قرار داده می شود که این امر می تواند در جهت تحرک و شادابی زندگی شهری نقش بسزایی را ایفا کنند.
در ادامه توتونچیان مدیر کارخانه ایمن بتن سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه در ادامه افزود: محیط زندگی شهروندان توسط فضاهای شهری شکل می گیرد که در این راستا کارشناسان مجرب این کارخانه با نیازسنجی از شرایط کسب و کار و زیست محیطی ساختمان پلاسکو و همچنین طرح های ارائه شده نسبت به تولید این قطعات در سطح عالی و با کیفیت در فضای شهری از نظر عملکرد و زیبایی اقدام می کنند.
وی با اشاره به ساخت و احداث ساختمان جدید پلاسکو ادامه داد:با گفتگو های انجام شده مدیران مربوطه ساختمان پلاسکو با این سازمان، محموله تولیدات مبلمان شهری کارخانه ایمن بتن جهت نصب در محل مورد نظر بارگیری و ارسال گردید.
گفتنی است؛  محصولات تولیدی کارخانه ایمن بتن شهرداری ارومیه با توجه به رقابت با نمونه های خارجی دیگر به دلیل استفاده از مصالح مرغوب و  خلاقیت کارکنان در طراحی ها، از دوام و ماندگاری بیشتر نسبت به سایر سازه های چوبی و فلزی دیگر در فضای دیداری شهری برخوردار است.

Print
282 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان