• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تجهیز مراکز پنج گانه معاینه فنی خودور ارومیه به دوربین های پلاک خوان
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تجهیز مراکز پنج گانه معاینه فنی خودور ارومیه به دوربین های پلاک خوان

مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري اروميه اعلام كرد:

به گزارش روابط عمومی شهرداري اروميه، علي خليل وند، مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري اروميه  با اعلام خبر تجهیز مراکز پنج گانه معاینه فنی خودور ارومیه به دوربین های پلاک خوان، بيان كرد:  ثبت و پذیرش خودروها برای معاینه فنی در این مراکز توسط دوربین پلاک خوان انجام می شود، به این صورت که پس از قرائت پلاک خودرو توسط دوربین ، مشخصات خودروی مربوط به آن پلاک از سامانه پلیس استخراج و روند معاینه فنی آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه  کنترل تمامی برگه های معاینه فنی خودروها توسط پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت حضوری فرآیندی مشکل، پیچیده و تقریبا غیر ممکن است؛ تاکید کرد: بر همین اساس، اتخاذ این روش  به صورت منسجم و کشوری می تواند، ضمن ارائه خدمات در اسرع وقت به مالکان خودروها، کمک می کند تا به راحت ترین نحو ممکن، برگ معاینه فنی را دریافت کنند.

خليل وند الزام مراجعه خودروها به صورت حضوری به مراکز معاینه فنی، کاهش تخلفات در امر صدور برگه، دسترسی پلیس محترم به لیست خودروهای دارای معاینه فنی از سامانه و توانایی اعمال قانون از طریق سیستم برای خودروهای فاقد معاینه فنی،  کاهش مدت زمان پذیرش به دلیل عدم ورود اطلاعات خودرو توسط کاربر به صورت دستی را از مزاياي طرح تجهیز مراکز پنج گانه معاینه فنی خودور به دوربین های پلاک خوان  عنوان كرد.

وي تعداد برگه برچسب های معاینه فنی صادر شده در 8 ماهه اول سال جاري  را  تعداد 44139 برگ عنوان كرد و گفت:  اين ميزان برگه صادره  نسبت به مدت مشابه سال گذشته  130 درصد افزايش  رشد داشته است.

مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري اروميه از مهم ترین دلايل افزايش صدور برگه هاي برچسب های معاینه فنی خودرو را  اعمال قانون توسط پلیس در  تاکید بر امر مراجعه به مراکز توسط شهروندان  دانست.

Print
436 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان