• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تداوم زيبايي اروميه در روز هاي سرد زمستان
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تداوم زيبايي اروميه در روز هاي سرد زمستان

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه؛ مجتبي عليزاده با بيان اينكه  اقدامات سازمان در سال جاري به سه حوزه اصلي تقسيم شده است، اظهار كرد:  تعمير، بازسازي و نصب شناورهاي صنعتي در زير گذرها و تقاطع هاي اوميه  براي جلوگيري از انباشته شدن آب در بارندگي ها يكي از مهم ترين اين برنامه هاي محسوب مي شود.

وي همچنين از انتقال 50 دستگاه آبخوري يخچالي در شهر به انبار اين سازمان خبر داد و افزود: اين طرح براي جلوگيري از يخ زدگي و هدرفت آ ب، تركيدگي لوله ها و حفظ اصول ايمني در نگهداري اين سيستم انجام مي گيرد.

عليزاده با بيان اينكه تمامي سرويس هاي بهداشتي ثابت وسيار در شهر به امكانات لازم مجهز شده اند،  تاکید كرد:  در اين طرح ترميم و بازسازي تمامي لوله ها و شيرآلات صورت مي گيرد .

وي از شهروندان تقاضا كرداز سرويس هاي بهداشتي سيار  كه در هسته مركزي شهر شهر و نقاط پرتردد نصب شده است حفظ و نگهداري كنند.

مدير عامل سازمان زيبا سازي شهرداري اروميه  ادامه داد: 70 درصد از سرويس هاي  بهداشتي شهر به امكانات لازم مجهز شده اند و بقيه تا پايان آذر صورت مي گيرد .

وي همچنين از مجهز شدن 20 درصد از سرويس هاي  بهداشتي به سيستم  انرژي خورشيدي خبر داد  و افزود: اين  طرح يكي از مهم ترين برنامه ها  در زمينه صرفه جويي در انرژي و دستيابي به انرژي پاك محسوب مي شود.

Print
656 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان