• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تعامل بین مدیران و پرسنل شهرداری ارومیه  و نظارت بر انضباط اداری افزایش می یابد
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تعامل بین مدیران و پرسنل شهرداری ارومیه و نظارت بر انضباط اداری افزایش می یابد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، نشست تمایل،  مدیر اداره بازرسی شهرداری با دوستی، معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شهردارارومیه وتوکلی، مدیر اداری شهرداری با موضوعات مختلف در خصوص پرسنل شهرداری برگزار شد.

دوستی، معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری ارومیه نیز در این نشست ، گزارشی از اقدامات حوزه متبوع خود ارائه داد و گفت:  اصلاح فرایندها برابر چارت جدید تشکیلاتی در حال اجرا است.

وی افزود: بر این اساس پیشنهاداتی برای تعریف فرایندی به منظور ساماندهی و بکارگیری نیروهای مازاد در مجموعه شهرداری ، تعریف کار در تمامی سطوح ، پالایش هدفمند پرسنل بر اساس توانمندی و تخصص ، تغییرکنترل انضباط اداری پرسنل از محلی به متمرکز باامکانات فنی موجود، تعیین سقف اضافه کاری بر اساس عملکرد و فعالیت سازمانها و تعریف فرایندی متناسب برای نحوه بکارگیری،  گزینش، آموزش وجابجایی پرسنل  در حال بررسی و اجرا می باشد.

دوستی بر تقویت و افزایش تعامل معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع انسانی با اداره بازرسی شهرداری تاکید نمود و ابراز داشت: صیانت از حقوق مادی و معنوی منابع انسانی در حوزه شهرداری از اولویتهای اولیه ماست و این مهم را در تمرکز بخشیدن به امر برنامه ریزی صحیح و اصلاح فرایندها  موثرمی دانیم.

تمایل، مدیراداره بازرسی نیز در این دیدار با اشاره به  دغدغه های شهردار ارومیه و اداره بازرسی  در خصوص پرسنل شهرداری عنوان کرد: در کنار اجرای قوانین، مقررات و وظایف در شهرداری ارومیه درنظارت بر انضباط پرسنلی و تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد جوان به عنوان سرمایه انسانی مجموعه شهرداری ،  بر ضرورت ایجاد روابط صمیمی بین کارکنان و مدیران شهرداری تاکید کرد و خواستار آن شد تا شرایطی فراهم شود که در آن تمامی کارکنان شهرداری احساس کنند که از سوی مدیران  به طور برابر  ارزش داده می شود و تبعیض از لحاظ نگاه مدیران به پرسنل احساس نشود.

مدیر اداره بازرسی اقدامات معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی را در  اجرای چارت جدید شهرداری موثر دانست و  تاکید کرد: دانش و تخصص مدیران مجموعه موجب خواهد شد اصلاح فرایند و انضباط اداری با سرعت اعمال شود.

وی افزود: انتظار مجموعه بازرسی از مجموعه معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی این است که ضوابط و مقررات را  طور کامل در شهرداری رعایت و روح قانون در سیستم حاکم باشدو فرآیندها باید به گونه ای تعریف شود از رفتارهای سلیقه ای جلوگیری شود.

مدیر ادره بازرسی در خصوص ارتقای انگیزه کارکنان گفت:در صورت اجرای نظام پاداش و تنبیه  فضای انگیزشی و رقابتی بین پرسنل ایجاد می شود.

وی با اشاره به تاکید شهردار ارومیه در خصوص جانشین پروری مدیران فعلی شهرداری و آماده سازی بستری برای ارزیابی عملکر کارکنان  بر برگزاری دوره های آموزشی درتمامی حوزه های شهرداری به خصوص پرسنل جوان ابراز داشت: مطلوبیت در نتایج حاصله می تواند در ارائه خدمات به شهروندان وتکریم ارباب رجوع به شهرداری کمک کند و فاصله بین واقعیت و گزارشات را به حداقل برساند.

Print
579 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان