• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تقاطع غیرهمسطح سرو در آذر ماه به بهره‌ برداری می‌رسد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تقاطع غیرهمسطح سرو در آذر ماه به بهره‌ برداری می‌رسد

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه؛ میرعلی محمدی  با بیان این که پیش بینی می‌شود عرشه پل روگذر این تقاطع نیز امسال به بهره برداری برسد،  تصريح کرد: با توجه به مشکلات مالی موجود پروژه‌های عمرانی همچنان ادامه دارند.


وی با بیان این که برنامه ریزی‌های لازم برای اولویت بندی اجرای پروژه‌های عمرانی در نیمه دوم امسال انجام شده است، افزود: تقاطع غیرهمسطح آذربایجان ، پیشرفت فیزیکی مناسبی دارد و پیش بینی می‌شود پیش از شروع فصل زمستان و سرما عملیات بتن ریزی پایه‌ها و گوله‌های پل شروع شود.


رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری همچنین از ساخت و تکمیل پل‌های روگذر، زیرگذر و کنار گذر شهری و پل فلکه امامت خبر داد و افزود: با توجه به پیشرفت فیزیکی 50 درصدی این پل برای کاهش بار ترافیکی خیابان روند‌تکمیل پروژه همچنان ادامه دارد.


به گفته محمدی، با توجه به  رفع تحریم‌های بین المللی انتظار می‌رود اقتصاد از حالت رکود فعلی خارج و زمینه ایجاد کار و پروژه آفرینی برای شهروندان ایجاد شود.
وی، همچنین با بیان این که در اثر این تغییرات پیش بینی می‌شود با افزایش توان اقتصادی شهروندان شاهد پیشرفت ساخت و سازهای در این شهر باشیم، اظهار کرد: در این مناطق سرمایه گذاری برای زمین و مسکن از اهمیت زیادی برخوردار است و درصدد ایجاد زمینه‌های مناسب برای پیشرفت هستیم.

Print
994 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان