• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ساماندهی املاک و زمینهای سطح شهرداری منطقه یک
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ساماندهی املاک و زمینهای سطح شهرداری منطقه یک

به گزارش روابط عمومی شهرداری  ارومیه، وحید عباسی اظهار کرد: واحد املاک و نقشه برداری  شهرداری منطقه یک در اقدامی نسبت به شناسایی و نشانه گذاری زمینهای متعلق به این شهرداری مبادرت  کرده  است.

وی افزود :این طرح در راستای همسوسازی با سیستم شهرسازی با همکاری  اداره  املاک شهرداری در جهت جلوگیری از هرگونه دخل وتصرف و ساخت وسازهای غیرقانونی در این محدوده ها است.

شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد: از دیگر اقدامات واحد املاک ونقشه برداری این  منطقه توزیع تراکت و اطلاع رسانی درخصوص ملک های واقع در مسیر های طرح تفصیلی و نقشه های اجرایی شهرداری در جهت آزادسازی املاک مذکور بصورت داوطلبانه و در راستای  کاهش مشکلات شهری اعم از مشکلات ترددی و افزایش منظر شهری  و استفاده از ضوابط تشویقی است.

وی با بیان اینکه زمین های خالی و یا بنا های نیمه کاره رها شده برای شهروندان ساکن منطقه یک ارومیه  مشکلاتی را به بار می آورد، گفت: شهرداری منطقه یک ارومیه  در صدد ساماندهی اراضی و بناهای فوق با مشارکت مالکین برآمده است.

وی عنوان کرد: از این رو مالکین زمین های مذکور نیز می توانند با مراجعه به شهرداری نسبت به دیوارکشی محدوده ملکی خود با اخذ مجوز و رعایت اصول و موازین شهرسازی اقدام کنند.


Print
1275 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان