• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تقویت روابط عمومی ها موجب تقویت مدیریت شهری می شود/ رضایتمندی شهروندان در گرو احصا و پاسخگویی به مطالبات آنها/ عزل و نصب در حوزه روابط عمومی با نظارت منابع انسانی شهرداری باشد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تقویت روابط عمومی ها موجب تقویت مدیریت شهری می شود/ رضایتمندی شهروندان در گرو احصا و پاسخگویی به مطالبات آنها/ عزل و نصب در حوزه روابط عمومی با نظارت منابع انسانی شهرداری باشد

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، توماج وحیدافشار در نخستین نشست تخصصی با فعالان حوزه روابط عمومی واحدهای تابعه شهرداری ارومیه اظهار کرد: روابط عمومی های شهرداری جز فعالترین و حرفه ای ترین روابط عمومی های شهر هستند.
وی افزود: مشکلات محلات مختلف از طریق میدانی و مجازی احصاء و توسط روابط عمومی جمع بندی و به اطلاع مدیریت شهری رسانده شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با تأکید بر شنیدن صدای مردم گفت: روابط عمومی ها در هیچ یک از رسانه های ایجاد شده در شبکه های اجتماعی بخش کامنت های مردم را نبندند و همیشه و در همه حال آماده شنیدن دغدغه ها و مطالبات شهروندان باشند.
وحیدافشار ادامه داد: بدون توجه به مردم و اطلاع از مطالبات آنها نمی توان برنامه ریزی مناسب داشت و همچنین نمی توان رضایتمندی شهروندان را به دست آورد.
وی تصریح کرد: در کل شهرداری مشکلات عدیده ای در حوزه روابط عمومی ها وجود دارد اما باید توجه داشت عزل و نصب ها در حوزه روابط عمومی تابع یک قاعده و یک اصول مدون باشد و منابع انسانی شهرداری باید در این راستا ورود جدی کند.
وحیدافشار تأکید کرد: هنگامی که یک نفر بدون تخصص و توانمندی در حوزه روابط عمومی را وارد این حوزه می کنند و یا یک نفر متخصص را از این حوزه برمی دارند آن فرد ضرر نمی کند بلکه این سیستم است که تبعات آن را  در سالهای بعدی می دهد.
وی افزود: تشکل صنفی پرسنل فعال در حوزه روابط عمومی شهرداری تشکیل و مطالبات فعالان این حوزه از شهرداری و شورا پیگیری شود.
وحیدافشار عنوان کرد: روابط عمومی ها به سمت وحدت رویه در فعالیتهایشان رفته و همدیگر را تقویت کنند تا جایگاه روابط عمومی مدیریت شهری نیز ارتقا یابد.
رییس کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: امیدوارم دغدغه های چندین ساله حوزه روابط عمومی ها رفع و شاهد آرامش فکری پرسنل این حوزه برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان و شهرداری باشیم.

Print
318 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان