• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

روابط عمومی های شهرداری تقویت شوند/ هم افزایی روابط عمومی های مدیریت شهری مطالبه شورای شهر / نقش بارز روابط عمومی ها در انعکاس مشکلات محلات و محرومیت زدایی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

روابط عمومی های شهرداری تقویت شوند/ هم افزایی روابط عمومی های مدیریت شهری مطالبه شورای شهر / نقش بارز روابط عمومی ها در انعکاس مشکلات محلات و محرومیت زدایی

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور در نخستین نشست تخصصی با فعالان حوزه روابط عمومی واحدهای تابعه شهرداری ارومیه اظهار کرد: روابط عمومی زبان، چشم و گوش هر دستگاهی است و جهت موفقیت و اطلاع از آنچه در پیرامون می گذرد یک روابط عمومی قدرتمند و تخصص محور نیاز است و فرقی ندارد این دستگاه خصوصی، دولتی و یا نیمه دولتی باشد.
وی افزود: صف نخست و پیشانی هر مجموعه ای است و در عصر امروزی نیاز به بروز رسانی و استفاده از تکنولوژی های روز لازمه فعالیت هر روابط عمومی است.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شاخصه های فعالیت در مجموعه روابط عمومی مواردی همچون توجه کامل به ارتباطات انسانی و کلامی، اشتیاق برای فعالیت در این حوزه است.
خلیل پور ادامه داد: اگر مردم انرژی لازمه را از افراد فعال در روابط عمومی نگیرند قطعاً نگاهشان به آن دستگاه و یا اداره مناسب نخواهد بود و از این رو روابط عمومی ها باید پاسخگو بوده و با شور و اشتیاق در حرفه خود جهت خدمت به مردم حاضر باشند.
وی تصریح کرد: فصاحت کلام، قدرت نوشتاری و تسلط بر حوزه نویسندگی، عطش سیری ناپذیر به کسب اطلاعات روز و دریافت مطالبات مردمی از جمله سایر شاخصه های لازم برای فعالیت در حوزه روابط عمومی است.
خلیل پور عنوان کرد: اتحاد و همدلی بین روابط عمومی های مختلف فعال در حوزه مدیریت شهری باید حاکم بوده و در تمامی مسائل مربوط به حوزه کاری شهرداری باید متحد باشیم و همدیگر را تقویت کنیم.
وی افزود: تا هنگامی که روابط عمومی ها تقویت نشوند نمی توان انتظار داشت که خدمات ارائه شده به شهروندان از سوی مدیریت شهری رضایتمندی عموم را جلب کند.
خلیل پور اظهار کرد: دستاوردها و اقدامات مناسبی که از سوی شورای شهر و شهرداری ارومیه انجام می گیرد انعکاس چندانی نمی یابد اما برخی مسائل حاشیه ای بر فعالیت ها و خدمات رسانی مدیریت شهری به شهروندان سایه می اندازد و وظیفه روابط عمومی ها است که این روند را اصلاح و خدمت شبانه روزی سازمانهای مختلف شهرداری به اطلاع عموم شهروندان برسانند.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز عصر ارتباطات است و اگر اقدامات خوبی که انجام می گیرد اطلاع رسانی نشود فرصت برای زیرسوال بردن مدیریت شهری برای عدم انجام وظیفه پیش خواهد آمد.
 خلیل پور با تأکید به خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار شهر عنوان کرد: 26 نقطه کم برخوردار در سطح شهر به صورت پراکنده موجود است و انتظار داریم حلقه اتصال مردم، شهرداری و شورا باشید تا بتوانیم با احصا مشکلات و مطالبات مردمی هرچه بیشتر و بهتر در خدمت مردم باشیم و نقش روابط عمومی ها در این خصوص بارز است.
وی یادآور شد: تمامی اعضای شورای شهر دائما به فکر همکاران شهرداری هستند تا به وظیفه خود در قبال آنها نیز عمل کنند و مواردی را در آینده پیگیری جهت رفاه پرسنل پیگیری خواهند کرد.
خلیل پور بر اهمیت عکس حرفه ای و مناسب در اطلاع رسانی تأکید و ادامه داد: با یک تصویر مناسب می توان بیشترین مفاهیم را انتقال داد و از این رو موضوع مذکور را روابط عمومی ها مدنظر قرار دهند.
وی اظهار کرد: روابط عمومی نماینده تمامی مردم در اداره و نماینده اداره در بین مردم است و باید توازن در این خصوص را شاهد باشیم تا مردم فراموش نشوند چون مردم ولی نعمت شهرداری هستند.
به گفته خلیل پور روابط عمومی ها باید در تکریم ارباب رجوع به طور ویژه ورود و سایر پرسنل را نیز مجاب به این کار کنند.
وی با تأکید بر حوزه فرهنگسازی جهت پیشرفت، توسعه و آبادانی شهر ادامه داد: فرهنگسازی برای افزایش درآمدهای مدیریت شهری و ارائه بهینه خدمات به شهروندان از جمله وظایف فعالین حوزه روابط عمومی هاست.
خلیل پور ضمن تمجید از فعالیت شبانه روزی روابط عمومی های شهرداری ارومیه تصریح کرد: هیچ اداره و دستگاهی به اندازه شهرداری پتانسیل زمینه های فعالیت در حوزه روابط عمومی ها را ندارد.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: هم افزایی روابط عمومی های مدیریت شهری مطالبه شورای شهر از فعالان این حوزه است.

Print
242 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان