• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تلاش آتش‌نشانان برای مهار آتش انبار ضایعات
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تلاش آتش‌نشانان برای مهار آتش انبار ضایعات

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: آتش‌سوزی گسترده در انبار ضایعات پلاستیکی واقع در کمربندی خاتم الانبیاء(ص) با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ حسین سرباز رشید بیان کرد: راس ساعت ۱۳:۴۷دقیقه ظهر روز گذشته وقوع یک آتش‌سوزی گسترده از سوی شهروندان به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شد و ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، نیروهای عملیاتی ایستگاه‌های ۱ و ۸ را به همراه یک دستگاه تانکر امید به محل حادثه در کمربندی خاتم الانبیاء(ص) اعزام کرد.
وی افزود: آتش‌نشانان به محض رسیدن پس از قطع جریان برق و ایمن‌سازی محیط با استفاده از تجهیزات انفرادی و چند رشته لوله آبدهی فشار قوی از چند جهت شروع به انجام عملیات اطفاء حریق و مهار آن کردند.
سرباز رشید خاطر نشان کرد: در محل حادثه یک محوطه هزار متری مملو از قطعات پلاستیکی طعمه حریق شده بود که آتش‌نشانان در یک عملیات نفس گیر توانستند شعله‌های سرکش آتش و دود را که هر لحظه بیم سرایت آتش به قسمت‌های دیگر این انباری و واحدهای همجوار وجود داشت را کاملاً مهار و خاموش کنند.
وی تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از اطمینان از عدم برگشت شعله و ایمن‌سازی محل با ارایه توصیه‌های ایمنی به مالک به عملیات خود پایان داده و به ایستگاه خود برگشتند.

Print
181 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان