• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

توانمندی پرسنل شرکتی، حجمی و قراردادی شهرداری ارومیه با طی دوره های آموزشی ارتقاء می یابد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

توانمندی پرسنل شرکتی، حجمی و قراردادی شهرداری ارومیه با طی دوره های آموزشی ارتقاء می یابد

به گزارش ارتباطات و بین الملل شهرداری ارومیه، صادق حسین دوستی،  معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه گفت : توانمندی پرسنل شاغل در شهرداری اعم از شرکتی،حجمی و قراردادی با طی دوره های آموزشی برنامه ریزی شده ارتقاء می یابد .

دوستی افزود : سیاست اجرایی این معاونت حسب دستورات شهردار محترم بهبود وضعیت نیروی انسانی و ثبات شغلی و همچنین ارتقاء توانمندی وجایگاه اداری همکاران زحمتکش شهرداری بوده و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد .

وی در خصوص وضعیت نیروهای انسانی  تصریح کرد : هیچ تعدیل و تعطیلی در خصوص نیروی انسانی مد نظر نیست و آرامش روانی پرسنل ارجحیت دارد .

دوستی خاطر نشان کرد : بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته کلیه پرسنل شهرداری باید در دوره های آموزشی یاد شده شرکت نمایند و در فاز اول همکاران با سابقه کاری کمتر از ۵ سال در اولویت می باشند و در پایان دوره ها آزمون داخلی برگزار و نتیجه آزمون در بهبود وضعیت قراردادهای پرسنل تاثیر گذار خواهد بود و اجباراً کلیه همکاران موظف به حضور در این دوره ها می باشند .

وی افزود : تا پایان دوره های آموزشی و برگزاری آزمون ، قراردادهای تمامی همکاران برابر شرایط قرار داد قبلی با لحاظ نمودن افزایش سنواتی حقوق تمدید میگردد .

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه در خاتمه تاکید کرد: هرگونه اخباری در خصوص موضوعات مرتبط با نیروی انسانی از طریق معاونت برنامه ریزی و اداره روابط عمومی شهرداری مرکزی اطلاع رسانی میشود و اخباری غیر از این فاقد اعتبار است .

Print
638 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان