• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

توجه به فرامین رهبری رفع اختلافات و پیشرفت کشور را در پی دارد/ خانه بهداشت، مدرسه و کلانتری نیاز ضروری محله محمدآباد است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

توجه به فرامین رهبری رفع اختلافات و پیشرفت کشور را در پی دارد/ خانه بهداشت، مدرسه و کلانتری نیاز ضروری محله محمدآباد است

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، حجت الاسلام محمد خلیل پور در صحن علنی امروز شورای شهر ارومیه با اشاره به در پیش بودن شب یلدا و مشکلات معیشتی مردم، درخواست کرد از انتشار تصاویر سفره هایی با تجملات زیاد در فضای مجازی خودداری شود تا زمینه برای آزار روانی سایر خانواده ها فراهم نشود.

وی همچنین با تقدیر از تلاش های قهرمانانه خانم "ثمین یحیوی" و کسب مدال نقره مسابقات جهانی مویتای به میزبانی تایلند، گفت: از آنجایی که در دنیا روی ایرانی ها حساسیت ویژه ای وجود دارد قهرمانی ایرانیان به ویژه بانوان از ارزش بالایی برخوردار است.
 رییس شورای اسلامی شهر ارومیه به بازی عزتمندانه تیم فوتبال90 ارومیه در مقابل تیم قدرتمند استقلال تهران هم اشاره کرد و افزود: شنبه هفته آینده از بازیکنان و کادر فنی تیم 90 تجلیل می کنیم.
 وی درج شعار "تنها راه نجات کشور اطاعت از رهبری است" روی پیراهن بازیکنان تیم 90 را اقدامی در خور تحسین و پهلوانانه دانست و تصریح کرد: توجه به فرامین مقام معظم رهبری در هر حوزه ای، زمینه رفع اختلافات و پیشرفت کشور را به دنبال خواهد داشت.
خلیل پور در بخش دیگری از سخنان خود اشاره ای به موضوع فروش مصالح معادن شهرداری داشته و افزود: شرکت ایمن بتن و معادن شهرداری در عین متمول بودن در خصوص مسائل مالی در رنج هستند و فروش مصالح می تواند کمک حال این مجموعه ها باشد.
وی همچنین با اشاره به موضوع تغییر کاربری فضای سبز به فضای مسکونی در صورت ضرورت تصریح کرد: در صورتی که تغییر کاربری  در کمیسیون ماده 5 تایید و فضای سبز به مسکونی تبدیل شود، درامد حاصل از آن باید در اختیار توسعه فضای سبز در مناطق محروم قرار گیرد.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن بیان مشکلات محله محمدآباد و ضرورت یافتن راهکاری برای حل آنها خاطرنشان کرد: خانه بهداشت، مدرسه و کلانتری از جمله نیازهای ضروری محله محمدآباد است و با اوقاف رایزنی های لازم انجام گرفته که ده هزارمترمربع زمین از اراضی اوقافی در اختیار خدمات عمومی قرار گیرد.

Print
268 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان