• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

توسعه و آبادانی شهر در گرو جذب سرمایه گذاران/ نرم افزار جامع یکپارچه سازی املاک وارد فاز اجرایی می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

توسعه و آبادانی شهر در گرو جذب سرمایه گذاران/ نرم افزار جامع یکپارچه سازی املاک وارد فاز اجرایی می شود

معاون مالی و اقتصادی شهردار ارومیه عنوان کرد؛

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین المل شهرداری ارومیه؛  حسین اشرفی در نشست تخصصی با شهرداران استان کرمان با بیان اینکه سرمایه گذاری یکی از منابع مهم و اساسی جهت  کسب درامدهای پایدار برای شهر ارومیه است، گفت:  جهت توسعه و آبادانی شهر باید به سمت جذب سرمایه گذار و درآمد پایدار حرکت کرد.

وی با اشاره  به نشست معاونین مالی واقتصای شهرداری های  شهرهای کشور به میزبانی شهرداری ارومیه طی ماه گذشته ، بیان کرد: ماحصل این نشست در قالب مصوبات  به  مجلس شورای اسلامی جهت تصویب و اجرا ارسال شد که امید است با اجرای آن شاهد توسعه و آبادانی شهر ها باشیم.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه جذب سرمایه گذار و اجرای پروژه های سرمایه گذاری ، تهیه نرم افزار جامع یکپارچه سازی املاک و تهیه بسته های مشارکتی سرمایه گذاری  را  از جمله  اقدامات مهم معاونت اقتصادی شهرداری ارومیه برشمرد.

 وی با اشاره به نرم افزاز جامع یکپارچه سازی املاک شهری، عنوان کرد:  نرم افزار فوق از سال آینده وارد فاز اجرایی می شود .

اشرفی با بیان اینکه برای جذب سرمایه گذار و رونق اقتصادی در شهر ارومیه، بسته های مشارکتی  مطالعه شده است ،گفت: بعد از اتمام مطالعه ، طرح فوق برای انتخاب سرمایه گذار برای جرا به مورد فراخوان گذاشته شد .

معاون مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه با اعلام اینکه در حال حاضر پروژه متعدد سرمایه گذاری در سطح شهر ارومیه در حال اجراست ، خاطرنشان کرد:  پروژه سرمایه گذاری چون مجتمع تجاری و خدمتی اوریاد، اسپیرو، رزت(ستادیوم) ، پل های عابر پیاده، سالن های  ورزشی چند منظوره، سیستم جامع حمل و نقل و بار مسافر، نوسازی مجتمع 500 دستگاه، کارخانه تولید انرژی از پسماندهای شهری و کمربندی دوم شهر ارومیه در دست اجراست.

Print
434 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان