• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تکمیل جوبهای نیمه کاره در راستای ساماندهی دفع آبهای سطحی منطقه یک
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تکمیل جوبهای نیمه کاره در راستای ساماندهی دفع آبهای سطحی منطقه یک

به گزارش اداره اطلاع رسانی و بین الملل شهرداری ارومیه ؛ وحید عباسی، شهردار منطقه یک بیان کرد:   با توجه به فصل بارش برف و بارانجوب های نیمه کاره سطح منطقه را جهت ساماندهی دفع آبهای سطحی تکمیل شد .

وی در ادامه از آمادگی کامل ماشین آلات سبک و سنگین برای پاکسازی معابر و خیابان های شهری در هنگام بارش برف  و برودت هوا خبر داد  و گفت: هر ساله شهرداری ها در فصول سرد سال و بارش سنگین برف با اجرای طرح نمک پاشی و برف روبی با دستگاههای سبک و سنگین  در سطح معابر و خیابان ها امکان تردد را برای افراد به ویژه دانش آموزان فراهم می کنند.

عباسی افزود : تعیین سطل های محتوی نمک و شن در سطح معابر پیاده و خیابان ها و میادین شهرها، بهسازی و تعمیر جوی ها و کانال های آب حاشیه خیابان ها برای تسهیل در جمع آوری آب های سطحی و هدایت اصولی آنها برای جلوگیری از بروز مشکلات و حوادث ناگوار به ویژه در زمان بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابر از اقدامات پیشگیرانه شهرداری برای جلوگیری از هر گونه خسارات احتمالی در مناطق شهری بشمار می رود.

وی بر لزوم همکاری مردم با شهرداری ها در اجرای طرح های شهری تاکید و یادآور شد: مردم نقش مهم و تاثیر گذاری در تحقق اهداف توسعه برنامه های عمران شهری دارند و مشارکت آنها همواره کمک شایانی در تسریع در ارائه خدمات شهری از سوی شهرداری ها داشته است.

شهردار منطقه یک ارومیه ابراز امیدواری کرد که اجرای این تمهیدات از سوی این منطقه و همکاری جدی شهروندان، بتواند گامی اساسی در راستای کاهش مصرف نمک در روزهای برفی و حفظ سلامت محیط زیست شهری باشد

Print
404 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان