• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تیم والیبال شهرداری ارومیه راهیابی به فینال باز ماند
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تیم والیبال شهرداری ارومیه راهیابی به فینال باز ماند

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه ، سومین و آخرین بازی مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15:30 امروز چهارشنبه 12 اسفندماه با جدال تیم‌های پیکان و شهرداری ارومیه در خانه والیبال تهران پیگیری شد که در این بازی تیم پیکان توانست با نتیجه 3 بر 2 شهرداری ارومیه را شسکت دهد.

در این بازی شاگردان سیدعباسی در تیم شهرداری ارومیه ست های اول و دوم را با امتیاز های 25 بر 23 و 25 بر 22 به سود خود رقم زدند اما ست‌های سوم، چهارم و پنجم را به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20 ، 25 بر 18 و 15 بر 9 به میزبان خود واگذار کردند تا بدین ترتیب تیم پیکان از مجموع سه بازی در مرحله نیمه‌نهایی به 2 پیروزی دست پیدا کرده تا حریف بانک سرمایه در دیدار فینال شد.

جهانگیر سیدعباسی سرمربی تیم شهرداری ارومیه در ابتدای این بازی از ترکیب سعید معروف ، میلاد عبادی‌پور، حامد تاروردی ، فرهاد پیروت پور ، حامد رضایی ، آرمین تشکری و عبدالرضا علیزاده (لیبرو) استفاده کرد.

سرمربی تیم پیکان نیز برای آغاز بازی والریو ورمیگلیو ، فرهاد قائمی ، محمد جواد معنوی نژاد، مسعود غلامی ، نیکولای نیکولوف، امیر غفور و مهدی مرندی (لیبرو) به زمین مسابقه فرستاد.

محمد شاهمیری و داود نافعی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این بازی را برعهده دارند و همچنین امیدوار حاتمی و محمد حسن خوشدل ناظران این مسابقه بودند.

Print
782 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان