• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

جلوگیری از فعالیت اتوبوسهای دود زا در سطح شهر ارومیه
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

جلوگیری از فعالیت اتوبوسهای دود زا در سطح شهر ارومیه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و بین الملل شهرداری ارومیه، ناصر سعیدابادی، مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی ارومیه و حومه با اعلام این خبر افزود با توجه به تشدید آلودگی هوا در چند روز اخیر و لزوم تلاش تمامی دستگاههای اجرایی در جهت کاهش آلایندگی ها سازمان اتوبوسرانی دراین چند روز به جد از فعالیت اتوبوسهای دود زا جلوگیری و اجرای این طرح بطور مداوم ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه تمامی اتوبوسها ملزم به اخذ برگ معاینه فنی شدند افزود:با توجه به برنامه ریزی بعمل آمده تردد اتوبوسها به پایانه عطایی محدود و هر روز بر اساس شیفت بندی انجام شده پنجاه دستگاه اتوبوس از پایانه عطایی کاهش می یابد و در مسیرهای دیگر جایگزین خدامات ارائه خواهند داد.
سعیدآبادی در ادامه تاکید کرد: برای کاهش آلودگی هوا رانندگان اتوبوسها ملزم شدند در پایانه عطایی هنگام توقف برای جذب مسافر اتوبوس را خاموش واز روشن نگه داشتن آن خودداری نمایند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه اظهارداشت: برای کاهش آلودگی هوا برای تمام رانندگان اتوبوسها شیوه و اقدامات و الزامات لازم برای کاهش این موضوع پیامک گردیده و بازرسان سازمان و گشت های فنی و بازرسان نامحسوس در نقاط مختلف شهر این موضوع را رصد میکنند و با رانندگان متخلف به شدت برخورد میشود.
وی از شهروندان خواست، تا در صورت مشاهده اتوبوس دود زا در طول حرکت حتما موضوع رو با اعلام کد اتوبوس به شماره ۳۲۳۳۱۹۱۰ و یا سامانه رسیدگی به شکایات به شماره ۳۰۰۰۱۴۹۱۴۹ گزارش دهند.
سعیدآبادی در پایان از همکاری صمیمانه رانندگان زحمتکش اتوبوسها در این خصوص تشکر و قدردانی نمودند.
Print
671 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان