• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

حضرت پور: تلاشهای شبانه روزی کارکنان شهرداری ستودنی است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

حضرت پور: تلاشهای شبانه روزی کارکنان شهرداری ستودنی است

محمد حضرت پور با اشاره به همت و تلاش های شبانه روزی کارکنان شهرداری ارومیه اظهار داشت: کارکنان شهرداری ارومیه نشان دادند که با چه همتی در راه توسعه شهری تلاش می کنند، زحمات شبانه روزی مدیران و کارکنان شهرداری ستودنی است و این تلاش ها با افتتاح چندین پروژه عمرانی و فرهنگی و نیز تلاش شبانه روزی در جهت تمیز نگه داشتن شهر و زیباسازی شهر به وضوح قابل لمس است و بنده جا دارد به نوبه خود از زحمات شبانه روزی شورای اسلامی شهر، معاونان، مدیران، کارکنان و کارگران شهرداری ارومیه که در راه پیشرفت و توسعه شهری قدم های مؤثری را برداشته تشکر نمایم.

محمد حضرت پور در ادامه به اشاره به اولویت بندی اجرای طرح جامع ترافیک اشاره و اذعان داشت: احداث خط BRT  در سال 87 مورد تصویب شورای عالی کشور قرار گرفت و قرار است به طول 13 کیلومتر با چهارده ایستگاه در نیمه دوم امسال راه اندازی و اجرا شود.

شهردار ارومیه همچنین اظهار داشت: حرکت خط نخست BRT از فلکه دریا شروع و از مسیرهای هفت تیر، ولیعصر، مدنی، ارتش، حسنی، فرهنگ و پارک استقلال عبور کرده و در سه راه ایثار توقف می کند و از طرف دیگر حرکت خط دوم از شهرک بهداری شروع شده و از مسیرهای شیخ تپه، کاشانی، شهید امینی، مدنی، مطهری و شهداء عبور کرده و سرو مقصد نهایی این ناوگان است.

وی همچنین افزود: با اجرای طرح BRT  علاوه بر روان سازی ترافیک، از ورود وسایل نقلیه شخصی به معابر و خیابان های اصلی شهر جلوگیری می شود.

در ادامه جلسه به پاس تلاش های شبانه روزی و چشمگیر از مهندس دوستی مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ابوالقاسمی مدیر عامل سازمان آرامستانها با اهدای لوح تقدیر توسط شهردار ارومیه تقدیر بعمل آمد.


 

 

Print
1586 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان