• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

در ادامه فعالیت های فرهنگی شهرداری ارومیه؛  فرهنگسرای حاجی پیرلو شروع به کار کرد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

در ادامه فعالیت های فرهنگی شهرداری ارومیه؛ فرهنگسرای حاجی پیرلو شروع به کار کرد

شهردار ارومیه در این افتتاحیه با اشاره به نوجه ویژه شهرداری ارومیه به مناطق کم برخوردار، گفت: فرهنگسرای منطقهای حاجی پیرلو با هدف پر کردن خلا  فرهنگی در منطقه دو ارومیه و ایجاد فرصتهای مناسب برای استفاده بهتر از اوقات فراغت جوانان با غرفهها و کاراییهای مختلفی به ویژه در زمینه مسائل تفریحی و مذهبی ایجاد شده است.

وی با اشاره به نیاز جوانان به فضاهای فرهنگی در کنار فضاهای سبز و ورزشی، افزود: با توجه به شرایط و اهمیت منطقه دو ارومیه ساخت و تکمیل پروژهها به ویژه فرهنگسرای حاجی پیرلو در سال 94 جز اولویت‏های شهرداری قرار گرفته و پروژه در حداقل زمان تکمیل و افتتاح شد.

شهردار ارومیه ضمن قدردانی از اعضای شورای شهر ارومیه و مجموعه اجرایی پروژه فرهنگسرای حاجی پیرلو، گفت: در این مجموعه فرهنگی جوانان در کنار سرگرمی به آموزش مهارتهای علمی و تخصصی روی آورده و در زمینههای مختلف آموزش میبینند.

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به مشارکت حداکثری مردم منطقه در استفاده بهینه از ظرفیت فرهنگسرای حاجی پیرلو، خاطرنشان کرد: با مشارکت و فعالیت جوانان منطقه فرهنگسرا ظرفیت گسترش و توسعه را به دست میآورد، لذا زیربنای این مجموعه طوری طراحی شده است که قابلیت ایجاد طبقات فوقانی را دارد.





Print
549 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان