• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

در مهد والیبال؛ مردم ارومیه چه منفعتی برده اند/ امروز درعایدات و قراردادهای بازیکنان چرا باید ارومیه ای نباشد /چرا از ظرفیت بازیکن بومی استفاده نمی کنیم /دنبال راهکار قانونی جهت حفظ باشگاه هستیم
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

در مهد والیبال؛ مردم ارومیه چه منفعتی برده اند/ امروز درعایدات و قراردادهای بازیکنان چرا باید ارومیه ای نباشد /چرا از ظرفیت بازیکن بومی استفاده نمی کنیم /دنبال راهکار قانونی جهت حفظ باشگاه هستیم

شهردار ارومیه در صحن شورای اسلامی شهر:

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، دکترحسین مهدی‌زاده در صحن شورای اسلامی شهر در روز شنبه 30 بهمن ماه با اشاره به باشگاه والیبال شهرداری، بیان کرد: بایستی تصمیمات‌مان عقلانی باشد، ارومیه مهد والیبال است در این مهد والیبال؛ مردم ارومیه چه منفعتی برده اند.
وی اظهار کرد: خودمان- دارای- دریایی از بازیکن هستیم امروز در عایدات و قراردادهای بازیکنان چرا باید ارومیه ای نباشد مگر باشگاه با عوارض پرداختی مردم ارومیه اداره نمی شود.
شهردارارومیه عنوان کرد: از بدو تشکیل باشگاه مقدار اعتباراتی که صرف شده جمع بزنید، ببینید چقدر می‌شود؟! بالغ بر یکصد میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم افتخار هم می‌کنیم هزینه کرده‌ایم.
وی تاکید کرد: ولی می‌توانیم این را به سمت محلات ببریم به سمت مردم و استعدادیابی کنیم.
شهردار ارومیه ادامه داد:  امروز والیبال ایران البته که با والیبالیست‌های ما شناخته می شود در دنیا شناخته می شود، ولی مردم ارومیه چه نفعی از این موضوع دارند.
به گفته وی والیبال به جایی رسیده که طرف می‌آید و در والیبال به اوج می‌رسد و بعد پرواز می‌کند و می‌رود؛ ریالی عاید شهروند ارومیه نمی شود و امروز از حسین آباد، وکیل آباد یا دانشکده از شهروند عوارض دریافت می کنیم و می‌دهیم به یک بازیکن غیربومی.
وی گفت: اگر ظرفیت بازیکن بومی وجود دارد چرا از آن استفاده نمی کنیم.
شهردار ارومیه اظهار کرد: باشگاه لازم است دنبال راهکار قانونی هستیم که باشگاه را حفظ کنیم، در موضوع باشگاه بایستی به شکل منطقی و در شأن و جایگاه مردم ارومیه و شهروندان تصمیم بگیریم.
وی ابراز کرد: بله درست است که والیبال برند و بایستی از این برند استفاده کنیم، ولی واقعیت بایستی امروز به ما توضیح داده شود در سال ۱۳۹۵ که بدهی داشتیم چرا به موقع پرداخت نکرده‌اند.
شهردار ارومیه گفت: بدهی که آن زمان با مبلغ جزئی قابل پرداخت بود الان موضوع کلانی شده است.
 

Print
362 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان