• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهر تکانی شهر ارومیه آغاز شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهر تکانی شهر ارومیه آغاز شد

به گزارش امور ارتباطات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه؛ هادی بصاری با بیان اینکه طرح شهر تکانی از ابتدای اسفند آغاز و تا پایان آن تداوم دارد، اظهار کرد:  در قالب این طرح، سطح شهر توسط پاکبانان، ماشین آلات و عوامل اجرایی نواحی شش گانه سازمان نظافت و شست‌و‌شو می‌شود.
وی رنگ‌آمیزی و تعمیر دو هزار مخزن ۷۰۰ لیتری، پاکسازی جاده‌ها و ورودی‌های سطح‌شهر به صورت هفتگی، نظافت و شست‌وشوی ۹۰۰ شارع اصلی و شارع‌های فرعی، پاکسازی قطعه‌های خالی و برداشت نخاله‌های ساختمانی، شست‌وشوی مستمر تمام جداول و نرده‌ها و شست‌وشوی تمام تابلوها  را از جمله اقدامات اجرایی در قالب طرح شهر تکانی عنوان کرد.
به گفته رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در این طرح، ۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات و یک هزار نیروی خدماتی و نظارتی در روزهای پایانی سال، پاکسازی، لایروبی جوی آب، پاکسازی و شست وشوی باکس‌های زباله، رنگ آمیزی نرده‌ها را بصورت روزانه و به شکل مستمر در قالب طرح هفته پاکسازی در محلات مختلف شهر انجام می‌دهد.
وی مشارکت شهروندان و همراهی آنان در این طرح و در داشتن شهری پاک امری ضروری دانست و گفت:  شهروندان می‌توانند نظرات و مشکلات خود را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع رسانی‌ کنند.

Print
343 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان