• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در اجتماع پرشور مردم ارومیه: منافع جنگ در منطقه و مسلمان‌کشی فقط به صهیونیست‌ها ‌می‌رسد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در اجتماع پرشور مردم ارومیه: منافع جنگ در منطقه و مسلمان‌کشی فقط به صهیونیست‌ها ‌می‌رسد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، سردار سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی رحیم  صفوی در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در میدان انقلاب ارومیه، با تجلیل از حضور قشرهای مختلف در این راهپیمایی به بررسی دسیسه‌های دشمن در راه‌اندازی گروه‌های تروریستی در خاورمیانه پرداخت و اظهار کرد: تروریست‌های تکفیری که دست‌پرورده دولت‌های استکباری هستند، مسلمان‌کشی در سوریه و عراق را راه انداخته‌اند و فقط در سوریه در این سال‌ها بیش از 100 هزار نفر کشته شده‌اند.

وی بیان کرد: جنگ خانمان‌سوزی که در منطقه راه انداخته شده، سبب آواره شدن 7 میلیون نفر مسلمان از خانه و کاشانه‌شان شده است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: منافع جنگ در منطقه و مسلمان‌کشی فقط به صهیونیست‌ها و اسرائیل می‌رسد.

وی با تبیین اهداف استکبار جهانی از به‌راه‌انداختن جنگ و کشتار مسلمین ، گفت: اگرچه تروریست‌های تکفیری عوامل موساد و دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی آمریکا هستند اما تا کنون دولت‌های قانونی عراق و سوریه توانسته‌اند در مبارزه با آنان موفق عمل کنند.

سرلشکر رحیم صفوی با بیان ویژگی‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: در 36 سال گذشته ملت ایران با صبر و استقامت بر سر آرمان‌های خود، توانستند پیام مکتب مقاومت را به ملت‌های اسلامی صادر کنند و  امروز ایران اسلامی الگوی نجات بخش ملت‌ها از زیر یوغ استکبار و طاغوت است.

وی گفت:  پیام مکتب مقاومت مبتنی بر اسلام، قرآن و آموزه‌های پیامبر اکرم(ص) است که به واسطه وجود رهبری شجاع، عالم، حکیم و آگاه به مسائل جهانی قابلیت انتشار جهانی یافته است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با برشماری ویژگی‌های برجسته مقام معظم رهبری نسبت به رهبران سایر کشورها، عنوان کرد: : هم اکنون 193 کشور مستقل عضو سازمان ملل متحد هستند اما کدام کشور رهبری این چنین آگاه به مسائل زمانه، توانمند در مدیریت کشور، توانا در عرصه شعر و ادبیات و موثر در ارائه راهبردهای کلان فرهنگی دارد و همزمان می‌تواند در سه سطح راهبردی، عملیاتی و تاکتیکی نیروهای مسلح را فرماندهی و مدیریت کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری تنها کسی در بین سران کشورها هستند که هفته‌ای سه روز در کلاس درس به تدریس می‌پردازند و مسائل مختلف دینی را به طلاب و دانشجویان عرضه می‌کنند.

 سرلشکر رحیم‌صفوی ادامه داد: کدام کشور می‌تواند ادعا کند که رهبری همچون ایران دارد که بتواند این قدر با صلابت و اقتدار از حقوق مسلمین دفاع کند همچنان که در جنگ اخیر در غزه، رهبر معظم انقلاب تنها رهبری بود که دو بار با اعلام موضع حکیمانه سبب تقویت جبهه مقاومت بر علیه اسرائیل شدند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: کدام یک از سران 57 کشور مسلمان دنیا چنین رهبری حکیم، مقتدر، ساده زیست و مسلط به امور زمانه دارند که سزاوار ولی امری مسلمین باشد و در عین حال دارای فرزندانی پاکدست، مومن و صالح نیز هستند





 


 

Print
750 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان