• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دعوت شهردار ارومیه از شرکتهای روسیه ای برای حضور در ارومیه
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دعوت شهردار ارومیه از شرکتهای روسیه ای برای حضور در ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهردار ارومیه، داود ندیم ، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه در بازگشت از سفر روسیه گفت: مذاکراتی را با دهها شرکت معتبر روسیه ای  فعال در زمینه مواد غذایی و میوه  بانجام رسانده است .

وی که به همراه مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار ارومیه برای شرکت در همایش فعالین مواد غذایی روسیه و ایران و بازدید از نمایشگاه  بین المللی مواد غذایی و میوه و تره بار روسیه به  مسکو سفر کرده بود، اظهار داشت :

شرکتهای روسیه ای علاقمند به خرید محصولات سیب و انگور ارومیه هستندف خصوصا با شرایط جدید حاکم بر وضعیت بین المللی منطقه ، امکان حضور قدرتمند تجار ایرانی در بازار روسیه کاملا فراهم است

 وی در ادامه تصریح کرد:  این فرصت بکر که همچون ابر خواهد گذشت، باید مورد بهره برداری قرار گیرد و شهرداری نیز برای بهره مندی از این فرصت ، برنامه هایی تدارک دیده است.

ندیم خاطر نشان کرد : بازار روسیه در حوزه میوه ،  بازاری با محصولات کیفی میباشد و امکان موفقیت محصولات با کیفیت پایین در این بازار وجود ندارد .

وی  افزود : کشاورزان ، باغداران ، صادر کنندگان و متولیان امر بایستی روی سه موضوع؛ کیفیت محصول ، قیمت رقابتی ، ارتباطات بازار، تلاش بیشتری نمایند تا کشور ما از فرصت مذکور نهایت بهره برداری را بنماید.

معاون سرمایه گذاری شهرداری ارومیه در پایان گفت:  پیام دعوت شهردار ارومیه به تعدادی از  شرکتهای روسیه ای ابلاغ شده است و به زودی گروهی از این تجار به ارومیه وارد خواهند شد. 

Print
875 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان