• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

معاون عمرانی شهردار ارومیه خبر داد: احداث تالار شهر در کنار پروژه تقاطع غیرهمسطح سرو
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

معاون عمرانی شهردار ارومیه خبر داد: احداث تالار شهر در کنار پروژه تقاطع غیرهمسطح سرو

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ رضا جوان‌کیا، معاون عمرانی شهردار ارومیه اظهار داشت: پروژه تقاطع غیرهمسطح سرو با هدف رفع مشکل ترافیکی کمربندی ارومیه و جاده سرو، دسترسی آسان به باغ رضوان و مبدا ورودی به کمربندی دوم اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه کار زیباسازی این پروژه در حال انجام است، تصریح کرد: 120 میلیارد تومان کل اعتبار این پروژه است، که از این میزان 84 میلیارد تومان برای آزادسازی و تملک اراضی هزینه شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه طول این پروژه را 32 کیلومتر عنوان کرد و گفت: بنا داریم امتداد این پروژه را اجرایی کرده و از طریق سرمایه‌گذاری و به روش BOT و از طریق اخذ عوارضی برگشت سرمایه کنیم.

وی با بیان اینکه فاز نخست این پروژه بهمن ماه امسال اجرایی شده است، ادامه داد: در فازهای بعدی جاده بند ارومیه به این پروژه وصل خواهد شد که با ساخت این پل شاهد اجرای یکی از بزرگترین پل‌های کشور خواهیم بود.

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه مهمترین بخش اجرای این پروژه را آزادسازی اراضی عنوان کرد و گفت: شهرداری ارومیه از حالت انفعالی خارج شده و پروژه‌های عمرانی را در تمام زمانها اجرایی می‌کند.

وی احداث تالار شهر را از دیگر پروژه‌های جانبی این پروژه عنوان کرد و گفت: تالار شهری نیز در کنار این پروژه احداث خواهد شد که در این خصوص ملک مورد نیاز نیز خریداری شده است.

Print
944 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان