• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

رئیس شورای اسلامی ارومیه عنوان کرد: تدوین برنامه‌های مختلف برای مباحث زیست‌محیطی در ارومیه
Anonym

رئیس شورای اسلامی ارومیه عنوان کرد: تدوین برنامه‌های مختلف برای مباحث زیست‌محیطی در ارومیه

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه؛ پرویز جلیلی، رئیس شورای اسلامی ارومیه با تاکید بر موضوع محیط زیست اظهار داشت: صیانت از محیط زیست و فضای شهری به طور قطع همکاری و تعامل اقشار مختلف مردم را می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با تدوین برنامه‌های مختلف برای صیانت از محیط زیست با تکیه بر سلامتی آحاد مردم و شهروندان تاکید دارد، یادآورشد: لازمه رفع آلودگی صوتی و هوا شکل‌گیری تلاش همه‌جانبه است.

این مسئول با اظهار اینکه با در دستور کار قرار دادن پیگیری و نظارت بر روند اجرای عملیات و پروژه‌های مختلف در سطح شهر توسط ادارات و نهادهای ذی‌ربط برای تحقق اهداف تلاش می‌‌شود، اضافه کرد: سه برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای این مباحث تدوین شده است.

رئیس شورای اسلامی ارومیه در ارتباط با روند اجرای برنامه‌های کوتاه‌مدت نیز گفت: فرهنگ‌سازی در جامعه و جلب همراهی مردم درراستای صیانت از محیط زیست، پیگیری مصوبات و نحوه اجرای دستورالعمل‌ها و ضوابط موجود در این زمینه با محوریت برنامه‌های کوتاه‌مدت دنبال می‌شود.

جلیلی با اظهار اینکه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست در  24شهریور ماه امسال بنا به ضرورت‌های موجود در شورای اسلامی شهر ارومیه ایجاد شده است، خاطر نشان کرد: اعضای سایر کمیسیون‌ها نیز در این مجموعه عضویت و حضور فعال دارند.

این مسئول با بیان اینکه برای ارائه خدمات در زمینه‌های تعریف شده به صورت مستمر تلاش می‌شود، بیان داشت: آذربایجان غربی به ویژه ارومیه از ظرفیت زیست محیطی بی‌بدیل برخوردار است، که باید برای صیانت از آن به صورت جمعی تلاش  شود.

Print
844 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان