• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دعوت شهردار ارومیه از مردم برای شرکت در راه پیمایی روز قدس
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دعوت شهردار ارومیه از مردم برای شرکت در راه پیمایی روز قدس

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه متن پیام محمد حضرت پور، شهردار ارومیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

اینک در آستانه سی و هشتمین سال از نامگذاری پر خیر و برکت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام «روز جهانی قدس» به سر می‌بریم، بی‌شک این نامگذاری نه یک حرکت انفعالی و نمادین بلکه طرح و برنامه‌ای هوشمندانه برای مقابله با استکبار و غارتگران بین‌المللی است که از سوی امام خمینی (ره) پایه‌گذاری شده و در واقع می‌توان از این روز با عنوان روز اتحاد کشورهای اسلامی در برابر این افراد یاد کرد.

صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را نابود شدنی می‌داند و برای نابودی آن از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کند.

بدون شک امسال نیز راهپیمایی روز قدس با توجه به اقدامات اخیر دشمن در منطقه به خصوص در کشورهای سوریه، یمن، عراق و کشتار مردم بی‌گناه توسط تکفیری‌‌ها و داعشی‌ها پر رنگ‌تر از هر سال برگزار خواهد شد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار  ارومیه دعوت می‌نمایم با حضور قدرتمند خود در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی و جبهه مقاومت اسلامی در این برهه حساس و تاریخی جهان اسلام  باشند.

Print
747 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان