• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در فرهنگسرای قرآن و عترت استقرار یافت
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در فرهنگسرای قرآن و عترت استقرار یافت

دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در محل فرهنگسرای قرآن و ن و. و عترت شهرداری ارومیه استقرار یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه، در جریان بازدید سرزده حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه از فرهنگسرای قرآن و عترت پیشنهاد استقرار دفتر ارتباطات مردمی ایشان در این فرهنگسرا مورد موافقت قرار گرفته و مقدمات این امر فراهم شد.

در این دیدار که محمد حضرت پور شهردار، ابراهیم خلیل رضائیه مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و تنی چند از مدیران و کارشناسان شهرداری و اعضاء دفتر و همراهان امام جمعه ارومیه حضور داشتند قسمتهای مختلف فرهنگسرای قرآن و عترت مورد بازدید قرار گرفت.

هدف از این اقدام ارتباط بیشتر نهاد امامت جمعه با مدیریت فرهنگی شهری و تقویت بعد کارشناسی و مباحث دینی و رعایت سبک زندگی اسلامی در برنامه های فرهنگی شهر همسو با نقطه نظرات نماینده ولی فقیه در استان بیش از پیش مورد تاکید قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری موافقت حجت الاسلام قریشی با استقرار در فرهنگسرا را موهبتی بزرگ برای مجموعه شهرداری دانست.

طی چند روز آینده و با فراهم شدن امکانات زیرساختی و مقدمات لازم حجت الاسلام سیدمهدی قریشی  در دفتر ارتباطات مردمی خود در فرهنگسرای قرآن و عترت واقع در خیابان دفاع مقدس ارومیه استقرار خواهد یافت.

Print
6416 رتبه بندی این مطلب:
3/5
دی ان ان