• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با حجت الاسلام و المسلمین قریشی، امام جمعه ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با حجت الاسلام و المسلمین قریشی، امام جمعه ارومیه

در این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله امام جمعه سابق ارومیه حجت الاسلام و المسلمین حسنی گفت: به حمد الله امروز شاهد یک جایگزین مناسب برای حجت الاسلام حسنی هستیم و حاج مهدی قریشی یکی از شخصیت های مهم و شایسته شهر ارومیه هستند که با استفاده از رهنمودهای پدر بزرگوارشان آیت الله قریشی، می توانند قدم های مؤثری در راه ترویج اسلام نمایند.

پرویز جلیلی همچنین اظهار داشت: خانواده قریشی را می توان از افتخارات شهر ارومیه دانست و امید است با استفاده از فرمایشات امام جمعه ارومیه بتوانیم در راه خدمت به مردم شریف و شهید پرور شهر ارومیه قدم های مؤثری برداریم.

محمد حضرت پور، شهردار ارومیه نیز ضمن تبریک به حجت الاسلام و المسلمین حاج مهدی قریشی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت: شهرداری ارومیه به عنوان یکی از نهادهای مردمی، نقش بسزایی در ترویج دین اسلام و اقدامات فرهنگی واجتماعی دارد.

وی در ادامه سخنانش اظهار داشت: شهرداری ارومیه با احداث فرهنگسراهای قرآن و عترت، مکان های فرهنگی و اجتماعی می تواند کمک مؤثری در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نماید و امید است با استفاده از رهنمودهای امام جمعه ارومیه بتوانیم قدم های مثبتی برداریم.

محمد حضرت پور همچنین در ادامه افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه خود را خادم مردم می داند و همیشه تلاش خود را در راستای خدمات رسانی بهینه به مردم شریف ارومیه انجام می دهد.

Print
878 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان