• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دیدار بهادری با شهردار ارومیه در محل شهرداری
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دیدار بهادری با شهردار ارومیه در محل شهرداری

به  گزارش ارتباطات و بین الملل شهردرای ارومیه، بهادری، نماینده مردم ارومیه امروز با حضور در دفتر  محمد حضرت پور؛ شهردار ارومیه با وی دیدار و گفتگو کرد.

شهردا در این دیدار با تشریح وضعیت کنونی شهر ارومیه  گفت: برای توسعه شهر ارومیه باید مسئولان دست به دست هم دهند که همگرایی و کار جمعی رمز پیشرفت ارومیه است   و اعتقاد دارم اقای بهادری ظرفیت  علمی و اجرایی خوبی برای توسعه شهر ارومیه است.

وی تاکید کرد: استراتژی مناسب برای توسعه شهر ارومیه در سایه عمل جمعی امکان پذیر است و بدست می آید.

حضرت پور در ادامه پیشنهاد داد، تیمی با حضور فرماندار ارومیه ، نمایندگان و شهردار ارومیه تشکیل شود که به دور از مکاتبات ادرای ماهانه مرتب مسائل شهر ارومیه بررسی و راه حل ارائه و اجرایی شود و همچنین در بودجه بندی شهرداری نظرات اعمال شود.

شهردار ارومیه با بیان اینکه نمایندگان حوزه کارهای کوچک و اجرایی و پیگیری آنها را به شهردای واگذار کنن، افزود:

نمایندگان در حوزه اقدامات بزرگ توسعه و پیشرفت شهر و استان ورود کنند و رایزنی های ملی را انجام دهند و همچنان که در سایر کلانشهر ها مثل مشهد برای توسعه اقدامات عمرانی در بودجه ملی ردیف پیش بینی می کنند و امورات بزرگ شهرشان را با بودجه ملی انجا می دهند این اتفاق برای شهر ما نیز عملیاتی شود چرا که دیگر،  شهرداریها بودجه ای نداند و با مشکلات مالی مواجه هستند.

حضرت پور تصریح کرد:اگر مجلس در کنار شهرداری نباشد  و روند کنونی شهرداریها ادامه پیدا کند در اداره شهر و نیز در تامین  نیازهای کارکنان شهرداری با بحران مواجه خواهیم شد و انتظار ما نقش افرینی نمایندگان در این حوزه است.

بهادری نیز در این دیدار عنوان کرد: بودجه و رایزنی در سطح مرکز و ملی و همگرایی نمایندگان شهر در این امر باعث پیشرفت و توسعه ارومیه می شود.

وی با اشاره به مشکلات کنونی شهرداری ها گفت: به وظیفه ما است از شهردار و شهرداری حمایت کنیم.

نماینده ارومیه با تاکید بر اینکه، منافع مردم و شهر در سایه تعامل و اتحاد  مسئولان و نمایندگان تامین می شود، افزود:

ما در کنار شهرداری هستیم چرا که مسیر توسعه شهر از شهرداری  می گذرد.

گفتنی استبعد از پایان این دیدار، بهادری به همراه شهردار ارومیه با حضور در اتاق های کارکنان شهرداری با آنان نیز دیدار و احوال پرسی کرد.

Print
733 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان