• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دیدار شهردار ارومیه با مدیر کل سازمان آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دیدار شهردار ارومیه با مدیر کل سازمان آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، در این دیدار محمد حضرت پور، شهردار ارومیه ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت امیر المومنین (ع) و روز پدر گفت: آموزش و پرورش در تربیت و آموزش دانش آموزان و فرهیختگان کشور نقش مهمی را ایفا می کند.

وی از برطرف نمودن نیازهای آموزشی سخن گفت و افزود: امروزه یکی از مهمترین برنامه های دستگاه های فرهنگی و آموزشی، برطرف نمودن نیازهای آموزش کودکان و دانش آموختگان است که باید با همیاری و همکاری یکدیگر این نیازها را تأمین نمائیم.

شهردار ارومیه با بیان اینکه توسعه فضای آموزشی در شهر یکی از مهمترین برنامه های کاری شهرداری ارومیه در سال 93 است اذعان داشت: با توجه به مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه و توجه ویژه به امر فرهنگ و آموزش، شهرداری ارومیه اقدامات قابل توجهی از جمله توسعه فضاهای آموزشی، احداث و ساخت فرهنگسراها و کتابخانه ها در داخل پارک ها و نیز خدمات دهی به مدارس نموده است که جا دارد از همکاری ها و زحمات مسئولین استانی و شهری تشکر نمایم.

محمد حضرت پور همچنین در ادامه سخنانش اذعان داشت: استفاده بهینه از امکانات و برطرف نمودن خلاء های آموزشی می تواند کمک بزرگی را برای پیشبرد اهداف آموزش کشور و شهرها داشته باشد.

Print
1137 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان