• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دیدار شهردار ارومیه با کارکنان منطقه پنج شهرداری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دیدار شهردار ارومیه با کارکنان منطقه پنج شهرداری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و امور بین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه به همراه مدیران حوزه شهردار و مدیریت ارتباطات و بین الملل شهرداری با حضور در منطقه پنج شهرداری با کارکنان آن منطقه دیدار کرد.

در این دیدار، ابتدا عبدی، مدیر منطقه پنج شهرداری ارومیه گزارش از وضعیت درآمدی و عمرانی و بخش  های دیگر ارائه داد و سپس مواردی را در خصوص اقدامات پیش روی آن منطقه تشریح کرد.

سپس شهردار ارومیه با تشکر از کارکنان آن منطقه گفت: هر سازمانی برای رسیدن به اهداف خود باید تمام آنهارا در چارچوب برنامه محوری انجام دهد در غیر این صورت  به بیراهه خواهد رفت.

حضرت پور برنامه چهارسال آینده درون سازمانی شهرداری را انضباط و انسجام اداری عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به تلاش عناصربیگانه برای بدنام کردن نهاد و مسئولان کشور هشدار داد:اگر اعتماد مردمی از بین رفت، در تمامی امور دچار خلل خواهیم شد.

شهردار ارومیه بر تلاش کارکنان شهردرای برای ارتقای اعتماد مردمی و حفظ آن تاکید کرد: برنامه های آینده شهرداری بر پایه مشارکت مردمی میسر خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات درآمدی شهرداری گفت: درآمد شهرداری نسبت به چند سال گذشته 20 برابر کاهش یافته است و تنها راه حل مورد نظر علاوه بر ایجاد درآمدهای پایدار که شهرداری در این زمنیه اقدامات مهمی را انجام داده ولی حصول نتیجه زمان بر است، تلاش برای جلب درآمدهای باقی مانده  و وصول نشده و نادیده گرفته شده  است.

حضرت پور مشارکت مردم در کشور های ترکیه؛ آذربایجان و غیره را از 17 درصد الی 60 درصد بیان کرد و افزود: ما هم باید تلاش کنیم با افزایش تعامل با مردم و مجاب کردن آنها مبنی بر هزینه داشتن خدمات شهری برای شهرداری مشارکت مردمی را جلب کنیم.

گفتنی است، شهردار ارومیه پس از این دیداربا حضور در دفتر مدیر آن منطقه به صورت موردی به موضوعات شهری مردم رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد. 

Print
476 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان